کد خبر : 39679
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۶

پل چهارم بشار یاسوج کی افتتاح می‌شود؟

به گزارش زاگرس نوین پل چهارم بشار یکی از پروژه‌های مهم شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد است که قرار است با احداث این پل بخشی از بار ترافیکی شهر یاسوج کاهش یابد و وضعیت جاده دسترسی بیمارستان امام سجاد(ع) بهبود پیدا کند. پل چهارم بشار یاسوج که در سال ۱۳۹۴ و برای کمک

پل چهارم بشار یاسوج کی افتتاح می‌شود؟

به گزارش زاگرس نوین پل چهارم بشار یکی از پروژه‌های مهم شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد است که قرار است با احداث این پل بخشی از بار ترافیکی شهر یاسوج کاهش یابد و وضعیت جاده دسترسی بیمارستان امام سجاد(ع) بهبود پیدا کند.

پل چهارم بشار یاسوج که در سال ۱۳۹۴ و برای کمک به کاهش بار ترافیکی شهر یاسوج کلنگ زنی شد پس از گذشت حدود ۹سال از عملیات اجرایی آن، هم اکنون در حال آماده شدن برای افتتاح است.

«کیوان آشنا»، شهردار یاسوج در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در خصوص این پل گفت: سازه پل چهارم بشار یاسوج تمام شده است.

وی افزود: مراحل پایانی این پل را طی کرده و آسفالت نیز توسط پیمانکار انجام شده است.

آشنا اظهارکرد: تنها اتصال پل مانده که معارضاتی در این خصوص در محدوده ۴۵ متری «سروک» وجود دارد که در حال رایزنی برای رفع معارضات محلی هستیم.

شهردار یاسوج خاطرنشان کرد: تاکنون با احتساب بدهی به پیمانکار ۷۰ میلیارد تومان هزینه پل چهارم بشار یاسوج شده است که به قیمت امروز حدود ۳۰۰ میلیارد تومان خواهد بود.

آشنا تصریح کرد: رفع چالش‌ها و گره‌های ترافیکی، تسهیل در رفت و آمد، بهبود وضعیت تردد در مسیر بیمارستان امام سجاد(ع) و بهبود پدافند غیر عامل حوزه راه‌های شهر یاسوج از دیگر مزایای اجرای این پل است.

پل چهارم بشار یاسوج کی افتتاح می‌شود؟
علی محمد روستا، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در بازدید از این پل گفت: پل چهارم بشار ظرف یک ماه آینده افتتاح و گره ترافیکی مرکز استان رفع می شود. در حال حاضر این پروژه فعال بوده است.

وی با اشاره به اینکه اعتبار این پروژه تامین شده است، افزود: پروژه پل چهارم بشار ظرف یک ماه آینده تکمیل و به بهره برداری می رسد و گره ترافیکی در قسمت شمال شهر یاسوج رفع و دسترسی مردم به بیمارستان امام سجاد راحتر می‌شود.

روستا با اشاره به اتصال پروژه پل چهارم بشار به منطقه سروک اظهارکرد: اتصال پل بشار به سروک دارای معارضاتی است که باید رفع شود.

 پل چهارم بشار(پل سردار شهید نورالله یزدان‌پناه) در سال ۹۴ برای کاهش بار ترافیکی شهر یاسوج و بهبود وضعیت جاده دسترسی بیمارستان امام سجاد(ع) با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور کلنگ‌زنی شد اما عملیات اجرایی آن از نیمه دوم سال ۱۳۹۶ آغاز شد.

ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری