کد خبر : 921
تاریخ انتشار : جمعه ۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹

دلجویی مدیرکل امور بانوان از خانواده زندانیان شهرستان دنا+تصاویر

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد از خانواده زندانیان شهرستان دنا دلجویی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد با همکاری موسسه شمیم مهر سبحان(خیریه شمس) و به همراه مدیرکل اداره زندان ها و اقدامات تامینی، از خانواده های برخی از زندانیان شهرستان دنا سرکشی و  کمک‌هایی به این خانواده‌ها اهداء شد.

نادیا صداقت بیان کرد: موسسه شمیم مهر سبحان(خیریه شمس) متشکل از تیم‌های مددکاری، هنری، توانمندسازی و اشتغال، روزهای نخست وقوع زلزله سی سخت از تهران عازم منطقه شدند.

 مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: این گروه طی هماهنگی این دفتر با مشاور امور زنان و خانواده وزیر کشور و نهایتا دفتر امور زنان و خانواده استانداری تهران به ما معرفی و به منطقه زلزله‌زده اعزام شدند و در همان بدو ورود خدمات و کمک هایی را در میان زلزله زدگان توزیع کردند.

وی گفت: سرکشی از هشت خانواده زندانی نیازمند به نیت امام هشتم حضرت امام رضا (ع) در روز نسیم مهر و اهدای بسته‌های معیشتی و کارت هدیه از برنامه‌های این دفتر بود که در دیداری که با خانواده زندانیان صورت گرفت به آنها اهداء شد.

در ادامه مدیرعامل خیریه شمیم مهرسبحان با بیان اینکه رسالت تمام موسسات و سمن‌ها در چنین بحران‌‌هایی هم افزایی و گرفتن دست نیازمندان است اذعان داشت: این مسئولیت اجتماعی متوجه تمام موسسات و نهادهای حمایت‌گر است.

نوری زاده افزود: ما هم به نوبه خود تلاش می نماییم در این راه، چتر حمایتی خود را بر سر نیازمندان واقعی پهن کنیم.

مدیرکل زندان های کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار تأکید کرد: خانواده‌های زندانیان جرمی مرتکب نشده‌اند و نباید به دلیل زندانی شدن یکی از اعضاء که در اغلب موارد نان آور خانه است، دچار مشکلات متعدد شوند و تلاش ها نیز بر این مبنا قرار گرفته تا با سرکشی از این گونه خانوادها، ضمن بررسی وضعیت آنان در رفع مشکلات این خانواده‌ها اهتمام ویژه صورت گیرد.

 

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری