کد خبر : 953
تاریخ انتشار : جمعه ۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷

پنحمین رزمایش احسان و همدلی از هیئت مذهبی امام صادق(ع) یاسوج

پنجمین رزمایش مومنانه احسان و همدلی از سوی هیئت امام جعفر صادق«ع» یاسوج انجام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج سید محمدظاهر سیاوش اظهار کرد: پنجمین  مرحله از رزمایش احسان و همدلی با پشتیبانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) توسط هیئت مذهبی حضرت امام صادق علیه السلام یاسوج برگزار شد.

وی گفت: به همت جوانان هیئت مذهبی امام صادق علیه السلام یاسوج و با شناسایی افراد بی بضاعت و کرونایی در مناطق کم برخوردار با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام رضوان الله تعالی علیه ۵۰ بسته معیشتی بین جامعه هدف توزیع شد.

سیاوش گفت: احسان و همدلی و همراهی و کمک به نیازمندان با تاکید مقام معظم رهبری در جای جای ایران اسلامی به یک صفت خداپسندانه و عمیق روحی در بین افراد جامعه تبدیل شده است. همه جوانان انقلابی به صورت خود جوش پای کار آمده اند تا در این جهادعظیم سهمی ایفاکنند و
با تقویت خصلت همدلی و یاری به نیازمندان سبب رشد شخصیت افراد جامعه شوند و انسان را به تفکری عمیق در آموزه‌های دینی وادار کنند.

وی افزود: چون در تعالیم اسلامی هیچ امری مهم‌تر از انفاق و کمک به دیگران برای نزدیک شدن به خدا نیست به همین جهت هیئت مذهبی امام صادق علیه السلام یاسوج در تلاش است که با کمک ستاد اجرایی فرمان امام و خیرین محترم بسته های معیشتی و بهداشتی تهیه و در اختیار نیازمندان قرار دهد.

وی گفت: حال که با ضیافت الهی توانستیم با خودسازی و گذشت از هوا های درونی ارتباط خوبی در ماه رمضان برقرار کنیم بیاییم و با دستگیری از افراد مومن و بی بضاعت و کرونایی دین خود را به امام مسلمین و مردم ادا کنیم.

وی گفت: تقدیر فراوان از مجموعه زحمتکش ستاداجرایی فرمان حضرت امام(ره)داریم.

انتهای پیام/


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری