کد خبر : 39471
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۷

کارگران شهرداری یاسوج پیگیر مطالبات خود شدند+پاسخ شهردار

عکس خبر تزئینی است به گزارش زاگرس نوین برخی کارگران خدماتی شهرداری یاسوج خواستار پرداخت حقوق و مطالبات خود شدند. به گزارش ایسنا، یکی از این کارگران گفت: پاکبانان شهرداری یاسوج از پنج تا ۸ ماه حقوق نگرفته اند. در این وضعیت اقتصادی چطور زندگی خود را بگذرانیم؟ وی افزود: ما زن و بچه داریم

کارگران شهرداری یاسوج پیگیر مطالبات خود شدند+پاسخ شهردار
عکس خبر تزئینی است

به گزارش زاگرس نوین برخی کارگران خدماتی شهرداری یاسوج خواستار پرداخت حقوق و مطالبات خود شدند.

به گزارش ایسنا، یکی از این کارگران گفت: پاکبانان شهرداری یاسوج از پنج تا ۸ ماه حقوق نگرفته اند. در این وضعیت اقتصادی چطور زندگی خود را بگذرانیم؟

وی افزود: ما زن و بچه داریم و برای امور مختلف خود از جمله کرایه خانه نیازمند پرداخت به موقع حقوق هستیم.

یکی دیگر از این کارگران با بیان اینکه بیمه ما نیز مرتب پرداخت نمی شود، افزود: به همین دلیل ما با مشکلاتی زیادی مواجه هستیم و تجمع ما تنها برای مطالبه حقوق‌مان است.

وی اظهار کرد: مسئولان و متولیان از جمله اعضای شورا و شهردار خودشان همانطوری که نظافت، جمع آوری و جارو کردن سطح شهر را از ما می خواهند، ما هم حقوقمان را از آنها می خواهیم.

یکی دیگر از این کارگران گفت: بیمه ما به عنوان کارگران خدماتی شهرداری و پاکبان باید بصورت اختصاصی که سختی کار شامل ما شود واریز شود اما متاسفانه بجای بیمه مشاغل سخت و زیار آور، بیمه ما بصورت عادی است که از متولیان امر و دستگاه‌های نظارتی تقاضای بررسی این موضع را داریم.

«کیوان آشنا»، شهردار یاسوج در این زمینه به خبرنگار ایسنا گفت: کارگران خدماتی شهرداری از تیرماه ۱۴۰۲ تاکنون ۱۲ ماه حقوق گرفته اند و همچنین در اسفند ماه سال گذشته نیز به این کارگران دو ماه حقوق پرداخت کردیم.

وی افزود: این کارگران سه ماه حقوق از قبل از مدیریت جدید شهرداری طلب دارند و ۸ ماه درست نیست.

شهردار یاسوج درباره وضعیت بیمه مشاغل سخت و زیان آور برای کارگران خدماتی شهرداری تصریح کرد: این کارگران طرف قرارداد شرکت پیمانکاری هستند که باید تامین اجتماعی و پیمانکاران در این خصوص بررسی کنند و پاسخگو باشند.

وی بیان کرد: بیمه این کارگران طبق قانون باید آنچه حق‌شان است در نظر گرفته شده و اعمال شود.

آشنا با بیان اینکه شهر خوب را شهروند می سازد، ادامه داد: شهرداری یاسوج ماهانه حدود ۲۵ میلیارد تومان حقوق پرداخت می کند که از مردم و دستگاههای مختلف درخواست می شود با توجه به اینکه شهرداری یک دستگاه خودگردان است نسبت به پرداخت عوارض خود به موقع اقدام کنند تا خدمات دهی بهتری و مناسب تری داشته باشیم.

شهردار یاسوج بیان کرد: از مجموعه استانداری، دستگاه‌های خدمات رسان و مردم تقاضای همکاری و همکاری بیش از پیش داریم.

ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری