کد خبر : 39475
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۷

کهگیلویه و بویراحمد باید در اعتبارات مسوولیت اجتماعی وزارت نفت دیده شود

به گزارش زاگرس نوین استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رقم قابل توجهی از صادرات و تولید نفت و گاز سالانه کشور مربوط به این استان است و باید در اعتبارات مسوولیت اجتماعی وزارت نفت به صورت ویژه دیده شود. علی احمدزاده روز شنبه، یکم اردبهشت ماه در نشست شورای برنامه‌ریزی استان افزود: کهگیلویه و بویراحمد

کهگیلویه و بویراحمد باید در اعتبارات مسوولیت اجتماعی وزارت نفت دیده شود

به گزارش زاگرس نوین استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رقم قابل توجهی از صادرات و تولید نفت و گاز سالانه کشور مربوط به این استان است و باید در اعتبارات مسوولیت اجتماعی وزارت نفت به صورت ویژه دیده شود.

علی احمدزاده روز شنبه، یکم اردبهشت ماه در نشست شورای برنامه‌ریزی استان افزود: کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت‌های ویژه‌ای در حوزه نفت و گاز است و با توجه به ظرفیت‌های نفت و گاز، باید اعتبارات بیشتری در این استان تخصیص یابد.

وی افزود: از دولت گذشته بخش زیادی از پروژه‌های عمرانی نیمه تمام مانده و باید در راستای اتمام و بهره‌برداری این پروژه‌ها اعتبارات ویژه تخصیص یابد.

استاندار با اشاره به ظرفیت مهم استان در حوزه سرمایه‌گذاری گفت: این استان دارای ظرفیت‌های خوبی برای حضور سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف به ویژه نفت و گاز است.

وی با بیان اینکه یکی از درخواست‌های مهم مردم، راه‌اندازی میدان گازی مختار است، گفت: با توجه به حساسیت موضوع و نقش محوری این طرح در توسعه اشتغال، نیاز است وزارت نفت در حل مشکلات این طرح همکاری کند.

به گزارش ایسنا، احمد زاده تصریح کرد: میدان گازی مختار یاسوج یکی از ظرفیت‌های مهم اقتصادی در استان کهگیلویه و بویراحمد است و این طرح در دو مرحله اجرا می‌شود.

ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری