کد خبر : 39477
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۷

تصویب ۸۵ هزار میلیارد تومان در سفر دوم رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش زاگرس نوین رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان، ۸۵ هزار میلیارد ریال اعتبار برای کهگیلویه و وبویراحمد مصوب شد. جهانگیر شاهینی روز شنبه یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود: تاکنون بخش زیادی از

تصویب ۸۵ هزار میلیارد تومان در سفر دوم رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش زاگرس نوین رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان، ۸۵ هزار میلیارد ریال اعتبار برای کهگیلویه و وبویراحمد مصوب شد.

جهانگیر شاهینی روز شنبه یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود: تاکنون بخش زیادی از اعتبارات سفر دوم به پروژه‌های عمرانی تخصیص داده شده است.

وی اظهارکرد: در دور دوم سفر ریاست جمهوری استان کهگیلویه و بویراحمد، بیشترین میزان سهم اعتباراتی را داشته که یک چهارم این اعتبارات معادل، ۲۱ هزار میلیارد ریال، اعتبارات برنامه و بودجه و مابقی از محل مسوولیت‌های اجتماعی وزارت نفت است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: پروژه‌های بخش راه، بهداشت و درمان، سلامت و آموزش در اولویت تخصیص اعتبارات است و همه نهادها باید برای عملیاتی شدن پروژه و جذب اعتبارات مشخص شده همکاری کنند.

به گزارش ایسنا، شاهینی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی تا ۳۱ تیرماه سال جاری باید نسبت به جذب اعتبارات مشخص شده اقدامات لازم را انجام دهند.

ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری