کد خبر : 39491
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۶

وجود بارگاه حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) عنایت پروردگار به ملت ایران است

به گزارش زاگرس نوین نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: حضور و وجود بارگاه مقدس حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) عنایت ویژه پروردگار به شیعیان و ملت ایران اسلامی است. آیت الله سید نصیر حسینی روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت

وجود بارگاه حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) عنایت پروردگار به ملت ایران است

به گزارش زاگرس نوین نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: حضور و وجود بارگاه مقدس حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) عنایت ویژه پروردگار به شیعیان و ملت ایران اسلامی است.

آیت الله سید نصیر حسینی روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: ایام دهه کرامت مربوط به امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س) و امامزادگان به عنوان ستارگان هدایت است که باید به درستی گرامی داشته شود.

وی اظهارکرد: این مناسبت‌ها ظرفیت خوبی برای شیعه و سرزمین ما محسوب شده و حاکمیت نیز به مناسبت‌ها توجه ویژه‌ای دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم مقاومت نظام جمهوری اسلامی در برابر سختی‌ها، توطئه‌ها و جنگ‌های دشمنان در عرصه‌های مختلف مقاومت آن به برکت همین مناسبت‌ها بوده که عنایت اهل بیت علیهم السلام را متوجه کشور می‌کند.

آیت الله حسینی انسجام و وحدت در کشورمان را ناشی از توجه به همین مناسبت‌های ملی، اسلامی و انقلابی دانست و تصریح کرد: مناسبت‌ها همچنین باعث می‌شود که مردم در صحنه حضور داشته و هوشیار و بیدار باشند.

وی تاکید کرد: ما وقتی به یاد امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س) و ائمه اطهار علیهم السلام باشیم، به یاد همه ارزش‌های الهی، معنوی و اخلاقی هستیم.

آیت الله حسینی اظهارکرد: باید افتخار کنیم که با استفاده از فرصت دهه کرامت می‌توانیم خدمتی در این راستا انجام دهیم، باید تلاش کرد ذهن‌ها و باورها را تغییر داده و جلوی مسیرها و افکار انحرافی را بگیریم.

وی با اشاره به اینکه باید به مناسبت‌های انقلابی و اسلامی توجه داشته باشیم و برای آن هزینه کنیم، تصریح کرد: هر کجا نام و ذکر ائمه اطهار علیهم السلام و برای اسلام و معنویت فعالیت داشته باشیم، آنها عنایت لازم را خواهند داشت.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج وجود امام رضا علیه السلام و حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها را عنایتی به این سرزمین دانست و یادآور شد: ادارات ضمن عملی کردن برنامه‌های خود در دهه کرامت، بحث فضاسازی اداری را نیز در دستور کار داشته باشند.

آیت الله حسینی از متولیان مساجد و حسینیه‌ها نیز خواست که در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند و افزود: تجلیل از دختران در ادارات نیز در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، وی خواستار رفع مظلومیت از چهره برخی از امامزادگان استان شد و بیان کرد: باید ضمن در دستور قرار گرفتن محتوای عفاف و حجاب در برنامه‌ها، فلسفه حجاب نیز به درستی برای مخاطبان بیان شود.

ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری