کد خبر : 39495
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۶

جست‌وجو برای یافتن یک کودک در رودخانه «خرسان»

به گزارش زاگرس نوین مدیرعامل آتش‌نشانی شهر یاسوج عملیات جستجو برای پیدا کردن کودک حدود ۵ ساله که ظرف دو روز گذشته تاکنون در رودخانه خرسان شهرستان دنا غرق شده همچنان ادامه دارد. «محمد رستمی» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: روز گذشته غرق شدن کودک چهار ساله در رودخانه خرسان در

جست‌وجو برای یافتن یک کودک در رودخانه «خرسان»

به گزارش زاگرس نوین مدیرعامل آتش‌نشانی شهر یاسوج عملیات جستجو برای پیدا کردن کودک حدود ۵ ساله که ظرف دو روز گذشته تاکنون در رودخانه خرسان شهرستان دنا غرق شده همچنان ادامه دارد.

«محمد رستمی» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: روز گذشته غرق شدن کودک چهار ساله در رودخانه خرسان در حوالی روستای «مُنج» مرز استان کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری به مرکز پیام آتش نشانی گزارش شد که تیم غواصی آتش‌نشانی یاسوج به منطقه اعزام شده است.

وی اظهارکرد: این کودک ۵ ساله در مسیر رودخانه قرار گرفته بود که آب رودخانه آن را با خود برد.

مدیرعامل آتش‌نشانی شهر یاسوج تصریح کرد: تیم غواصی استان چهارمحال و بختیاری که پیش از ما در جریان این غرق شدگی قرار گرفته بودند نیز عملیات جستجو برای یافتن این کودک را از دو روز گذشته آغاز کرده اند و هنوز این پسر بچه پیدا نشده است و روز گذشته هم تیم غواصی استان کهگیلویه و بویراحمد به منطقه اعزام شده است.

جست‌وجو برای یافتن یک کودک ۵ ساله در رودخانه «خرسان»
ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری