کد خبر : 39516
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۷

رسیدگی به ۱۳۵۸پرونده تخلف اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش زاگرس نوین مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد از محکومیت ۲۱۸ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریالی متخلفان اقتصادی طی فروردین ماه امسال در این استان خبر داد. سید حمزه لقمانی روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران گفت: در فروردین سال ۱۴۰۳ یک هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف اقتصادی به

رسیدگی به ۱۳۵۸پرونده تخلف اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش زاگرس نوین مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد از محکومیت ۲۱۸ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریالی متخلفان اقتصادی طی فروردین ماه امسال در این استان خبر داد.

سید حمزه لقمانی روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران گفت: در فروردین سال ۱۴۰۳ یک هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف اقتصادی به شعب این اداره کل وارد و رسیدگی شده‌اند.

وی افزود: از این تعداد پرونده وارده یک هزار و ۴۴ فقره مربوط به تخلفات کالا و خدمات، و ۲۱۷ فقره پرونده وارده مربوط به حوزه قاچاق کالا و ارز، و تعداد ۹۷ فقره پرونده مربوط به حوزه بهداشت دارو و درمان بوده است.

لقمانی تصریح کرد: مبلغ  محکومیت متخلفان اقتصادی در سه بخش قاچاق کالا و ارز، بهداشت دارو و درمان، کالا و خدمات،  ۲۱۸ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال بوده است.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: گزارش این تعداد فقره پرونده وارده توسط بازرسان دستگاه‌های متولی و نظارتی و متولیان امر در حوزه اقتصادی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری