کد خبر : 39518
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۷

کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران

عکس خبر تزئینی است به گزارش زاگرس نوین فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف ۱۰ تن و ۵۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق از یک دستگاه کامیون بنز در این شهرستان خبر داد. سرهنگ “ارسلان خادمیان” در تشریح جزئیات این خبر گفت: مأموران پاسگاه انتظامی امامزاده جعفر (ع) شهرستان گچساران در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا

کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
عکس خبر تزئینی است

به گزارش زاگرس نوین فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف ۱۰ تن و ۵۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق از یک دستگاه کامیون بنز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “ارسلان خادمیان” در تشریح جزئیات این خبر گفت: مأموران پاسگاه انتظامی امامزاده جعفر (ع) شهرستان گچساران در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در محورهای مواصلاتی این شهرستان ایست و بازرسی دایر کردند.

وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به یک دستگاه خودروی کامیون بنز مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خودروی مذکور ۱۰ تن و ۵۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق کشف و ضبط کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، وی با اشاره به اینکه در این رابطه ۱ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد، بیان کرد: با توجه به اهمیت حفظ منابع طبیعی و جلوگیری از تخریب این منابع توسط سودجویان، مبارزه و برخورد قانونی و جدی با این اخلاگران در دستور کار می باشد و شهروندان می توانند مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری