کد خبر : 1999
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۸:۴۹

روسیه ۹ مقام کانادایی را تحریم کرد

روسیه ۹ مقام کانادایی را به فهرست تحریم‌های خود افزود. به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، روسیه اعلام کرد که ۹ مقام کانادایی را به دلیل اتخاذ سیاست‌های ضد روسی به فهرست تحریم‌های خود افزوده است. مقام‌های مسکو اعلام کرده‌اند که این ۹ نفر در اقدامی متقابل و در پی تحریم شهروندان روس

روسیه ۹ مقام کانادایی را تحریم کرد

روسیه ۹ مقام کانادایی را به فهرست تحریم‌های خود افزود.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، روسیه اعلام کرد که ۹ مقام کانادایی را به دلیل اتخاذ سیاست‌های ضد روسی به فهرست تحریم‌های خود افزوده است.

مقام‌های مسکو اعلام کرده‌اند که این ۹ نفر در اقدامی متقابل و در پی تحریم شهروندان روس توسط کانادا، هدف این محدودیت‌ها قرار گرفته‌اند.

این افراد شامل «دیوید لامتی» وزیر دادگستری و دادستان کل، «جودی توماس» معاون وزیر دفاع ملی،‌ «آنا کلی» کمیسر خدمات اصلاحی، «برندا لوکی» کمیسر پلیس سلطنتی، «مارسی سورکز» مدیر اجرایی سیاست و امور کابینه نخست‌وزیر، «لی بلانک» وزیر امور بین دولتی، «میشائیل رولائیو» معاون رئیس ستاد دفاع، «برایان برنان» معاون کمیسر پلیس سلطنتی و «اسکات بیشاپ» فرمانده فرماندهی اطلاعات نیروهای کانادا هستند.

دولت کانادا پیش از این و در تاریخ ۲۴ ماه مارس به دلیل مواضع مسکو علیه «الکسی ناوالنی» منتقد کرملین، تحریم‌هایی را علیه روسیه اعمال کرده بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری