کد خبر : 2023
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۹:۰۳

ضعف درآمدزایی در شهرداری‌های کهگیلویه/نامزدها تحقق وعده‌ها را به دولت پاسکاری می‌کنند

فرماندار کهگیلویه گفت: در حالی که در سایر مناطق شهرداری‌ها با استفاده از ظرفیت‌های گوناگون برای شهرداری درآمدزایی می‌کنند چشم شورای شهرهای شهرستان به اعتبارات دولت دوخته شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، دارا کریمی‌نژاد امروز در نشست توجیهی نامزدهای انتخابات شورای شهر اظهار داشت: شوراها و دهیاران شهرستان تاکنون نتوانسته‌اند آنطور که باید درآمد پایدار ایجاد کنند.

فرماندار کهگیلویه گفت: در حالی که در دیگر استان‌ها شوراهای شهر درآمدزایی می‌کنند در شهرهای ما چشم به اعتبارات دولت دوخته‌اند.

کریمی‌نژاد گفت: شوراهای موفق باید دنبال ایجاد طرح‌های بومگردی، صنایع، توریست و.. باشند.

وی با اشاره به وعده‌های نامزدهای شورای شهر گفت: برخی از نامزدها موقع تبلیغات وعده‌های آنچنانی می‌دهند اما بعد از راهیابی به شورا برای اجرای آنها یقه دولت را می‌گیرند.

وی ادامه داد: وعده دادن هنر نیست تحقق این وعده‌ها مهم است بعد از انتخابات اجرای وعده‌ها را به دولت پاسکاری نکنند دولت در حد توان به شهرداری‌ها کمک می‌کند موظف به تحقق وعده‌های کاندیداها نیست.

کریمی‌نژاد قانون را در انتخابات فصل‌الخطاب دانست و خطاب به نامزدهای انتخابات گفت:مقررات انتخابات را مطالعه کنید با وظایف شورا آشنایی داشته باشید.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری