کد خبر : 20934
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۷:۲۹

۳ اولویت اصلی کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۲/ مسئولانی که نباید در ورطه سیاسی‌کاری گرفتار شوند

فعال دانشجویی معتقد است ۳ اولویت اصلی کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۲ باید به جد در دستور کار مسئولان باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ فتانه پارسافر فعال دانشجویی و جهادی در یادداشتی با اشاره به محرومیت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد چنین آورده است: هرچند باید فرمان نوروزی مقام معظم رهبری مبنی بر رشد تولید و مهار تورم را در اولویت همه کارهای استان قرار داد و مردم و مسئولان و دانشجویان مطالبه‌گر باید به این فرمان به عنوان اولویت اول کشور و استان جامعه عمل بپوشاند در کنار آن لازم است محرومیت زدایی به عنوان اولویت دیگر پشت سر فرمان نوروزی رهبری معظم انقلاب با جدیت در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

استان با همه داشته ها و ظرفیت ها از جمله ۲۵ درصد نفت و گاز؛ ۱۱ دسته روان آب‌ها و ۲۵ درصد گیاهان دارویی و با داشتن جاذبه‌های بی‌نظیر طبیعی مثل آبشارها، جنگل و مراتع زیبا که خود سرمایه عظیم برای غلبه بر محرومیت هاست اما همچنان در محرومیت به سر می‌برد و نسبت به سایر نقاط کشور که چنین ظرفیت‌های بی نظیری ندارند محروم باقی مانده است.

کافی است که مسئولان در دولت مردمی با چشم باز و فارغ از هرگونه نگرش منطقه‌ای و سیاسی و جناحی به مناطقی مثل دیشموک؛ چاروسا و زیلایی و سیلاب کلوار توجه جدی داشته باشند مناطقی که هنوز گرد و غبار و محرومیت بر چهره مردمان آن از نزدیک نمایان است آن چنان که در اردوی جهادی نوروزی به همراه سایر دانشجویان این محرومیت‌ها را دیدیم و لمس کردیم.

مناطقی که فرزندان با استعداد و سرمایه انسانی و اجتماعی ناب و کم نظیری دارند و در صورت کمی توجه توان درخشش در هر عرصه از ورزش گرفته تا عرصه هنر و حتی سیاست را داشته و به هدر رفتن و خاموش ماندن این سرمایه ها به معنای عقبگرد کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

لذا در سال رشد تولید و مهار تورم لازم است که مسئولان با عملیاتی کردن این فرمان حیاتی و ضروری مقام معظم رهبری به فکر محرومیت زدایی از چهره استان با ظرفیت و پر از استعداد کهگیلویه و بویراحمد باشند.

مسئولان باید در سالی که منتهی به انتخابات مجلس شورای اسلامی است بدون ورود به این موضوع و بدون پرداختن به مسائل سیاسی، انتخاباتی و تبلیغاتی تنها به فکر رشد تولید، مهار تورم و در ادامه آن محرومیت‌زدایی باشند.

پایان پیام/


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری