کد خبر : 23141
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶

واکنش سخنگوی دولت به اظهارنظر مقام وزارت کار درباره فروش جزایر: هر فرد و سازمانی که مشکل اقتصادی دارد از جیبش هزینه کند، از کیش و قشم و خاک ایران سخن نگوید

سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران در واکنش به اظهارنظر یکی از مقامات مسئول درباره فروش جزایر کیش و قشم برای حل مشکلات صندوق‌های بازنشستگی اظهار داشت: ایرانی نشان داده است که جانش را فدای یک وجب از خاک کشورش می‌کند. ما در خانه‌ها، خانواده‌ها و مدارس‌مان آموختیم که بگوییم جان‌مان فدای وطن.

تسنیم: بهادری  گفت؛ هر فرد و سازمانی که مشکل اقتصادی دارد از جیبش هزینه کند و از کیش و قشم و خاک ایران سخن نگوید.

 علی بهادری سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران در واکنش به اظهارنظر یکی از مقامات مسئول درباره فروش جزایر کیش و قشم برای حل مشکلات صندوق‌های بازنشستگی اظهار داشت: ایرانی نشان داده است که جانش را فدای یک وجب از خاک کشورش می‌کند. ما در خانه‌ها، خانواده‌ها و مدارس‌مان آموختیم که بگوییم جان‌مان فدای وطن.
وی خاطرنشان کرد: هر فرد و سازمانی که مشکل اقتصادی دارد از جیبش هزینه کند و از کیش و قشم حرف نزند.
 
موافقت دولت با افزایش حقوق بازنشستگان
بهادری جهرمی همچنین گفت: هیئت وزیران با افزایش حقوق بازنشستگان مطابق قانون کار موافقت کرد.از این پس بخشداری‎ها، شهرداری‌ها و استانداری‌ها موظفند از شوراهای بخش ، شهر و استان در سقف امکانات خودشان حمایت کنند.
وی ادامه داد: هیئت وزیران دستگاه‌های اجرایی را مجاز دانست تا اموال خود را به منظور حمایت از شرکت‌های دانش بنیان به بصورت امانی در اختیار آنان قرار دهند.
سخنگوی دولت بیان داشت: فهرست کالاهای اساسی، دارو و شیرخشک اطفال که مشمول کاهش حقوق گمرگی از ۴ به یک درصد در هیئت دولت تصویب شد.
وی خاطرنشان کرد: هیئت وزیران با پیشنهاد تامین اجتماعی برای افزایش حقوق بازنشستگان به میزان افزایش حقوق مصوبه برای کارگران در سال ۱۴۰۲ موافقت کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری