کد خبر : 2675
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۹:۰۳

ناکامی ۸ ساله دولت روحانی در پروژه‌های نیمه تمام/درماندگی دولت در مجتمع فرهنگی هنری یاسوج+تصویر و فیلم

در یاسوج که باید به عنوان پیشانی و مرکز ثقل استان همه زیرساخت‌های آن آماده و مهیا باشد متاسفانه همچنان پروژه‌های زیادی راکد مانده‌اند و مردم مرکز استان را حسرت به دل کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ استان کهگیلویه و بویراحمد سرزمین پروژه‌های نیمه تمام و زخمی است که بنا به گفته مسئولان اکنون بیش از ۲ هزار پروژه نیمه تمام در مناطق مختلف استان وجود دارد از قلعه رئیسی و دیشموک گرفته که مردمان آن هنوز چشم به راه افتتاح تنها چند کیلومتر راه مواصلاتی هستند تا کهگیلویه و بهمئی چنین پروژه‌هایی دل مردم را خون کرده است.

در یاسوج که باید به عنوان پیشانی و مرکز ثقل استان همه زیرساخت‌های آن آماده و مهیا باشد متاسفانه همچنان پروژه‌های زیادی راکد مانده‌اند و مردم مرکز استان را حسرت به دل کرده است.

اگر نگاهی به سایر مراکز استان در کشور داشته باشیم و مراکز استانهای هم وزن و هم اندازه با شهر یاسوج را بنگریم در خواهیم یافت که چه ظلمی به این شهر شدند داستان کم کاری‌ها در همه دوره ها بوده اما در دوره هشت ساله کنونی دولت تدبیر و امید بسیاری از پروژه ها که از دولت قبل به این دولت واگذار شده هنوز در همان وضعیت اولیه قرار دارند.

علاوه بر این در دولت کنونی مسئولان مربوطه نتوانستند از پروژه‌های آماده ای که در اختیارشان گذاشته شد به خوبی نگهداری و مراقبت کنند که نمونه آن ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهر یاسوج و وضعیت بحرانی آن است.

به این سو و آن سوی خود که نگاه کنیم پروژه‌های ریز و درشت بسیاری در مرکز استان همچنان دست نخورده باقی مانده که یکی از آنها مجتمع بزرگ فرهنگی و هنری شهر یاسوج است که از دولت سابق برای تکمیل مابقی به ارث رسید و به دولت تدبیر و امید واگذار شد.

همگان به انتظار نشستند که این پروژه مهم فرهنگی تکمیل شده و در اختیار جامعه بزرگ فرهنگی و هنری استان قرار گیرد مجتمع فرهنگی هنری بزرگ یاسوج که در ورودی شهر قرار گرفته هر روزه در دید هزاران مسافر و گردشگر و رهگذری قرار دارد که ۸ سال تمام از این مسیر عبور می‌کنند و عملاً کم کاری و بی تدبیری را می‌بینند.

پروژه مجتمع فرهنگی هنری بزرگی شهر یاسوج در حالی همچنان زخمی و راکد بوده که اولا این استان از لحاظ فضاهای فرهنگی هنری در مضیقه بوده به دلیل همین مشکل بسیاری از فعالیت‌ها راکد شده است.

دوم اینکه استان در حوزه هنر از هنرمندان بزرگ و قابلی برخوردار هستیم که بعضاً در سطح ملی دارای سابقه و عنوان هستند و اکنون به دلیل کمبود فضاها و امکانات مورد نیاز از استان مهاجرت کرده تعداد بسیار زیادی از هنرمندان کهگیلویه و بویر احمدی در تهران هنر خود را عرضه می‌کنند و این چنین استان کهکیلویه و بویراحمد با بی تدبیری و دوری گزیدن از روحیه جهادی و انقلابی دچار خسران و خسارت می‌شود.

انتهای پیام/۸۲۰۰۹/س


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری