کد خبر : 28728
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶

امام جمعه دیشموک: تایید صلاحیت کاندیداهای مجلس با دقت بیشتری انجام شود

امام جمعه دیشموک گفت: مردم در سالهای گذشته از بعضی از تایید صلاحیتها نگران بودند.

به گزارش خبرگزاری فارس از دیشموک امام جمعه دیشموک در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: طی سالهای اخیر کشورهای مختلف آموختنداز طرق مختلف سیاسی و اقتصادی بر تحریمهای آمریکا غلبه کنند.

وی با اشاره به تحریم های اقتصادی آمریکا علیه ایران، روسیه، چین و ونزوئلا بیان کرد: این کشورها همکاریهای اقتصادی میان خودشان را تقویت کردند وحتی در معاملاتشان سایر ارزها را جایگزین دلار کردند.

حجت الاسلام راوند با اشاره به پایه گذاری نهاد پریکس توسط روسیه و چین گفت: روسیه و چین با راه اندازی این نهاد مهم و جذب کشورهایی مانند هند و آفریقای جنوبی و بسیاری از کشورهای دیگر، همکاری های اقتصادی را عملا با کنار گذاشتن دلار تقویت کردند که این موضوع سبب کاهش ارزش دلار در معاملات جهانی و جایگزینی دلار با سایر ارزها و تعمیق روابط اقتصادی کشورهای تحریم شده گردید و دغدغه اصلی بسیاری از کارشناسان آمریکایی و مقامات واشنگتن شده است و آنان ضمن اخطار نسبت به این موضوع خواستار تغییر سیاست های واشنگتن شده اند.

امام جمعه دیشموک با اشاره به ۱۷مرداد سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار بیان کرد:این روز را به خبرنگاران تبریک میگویم و از خدمات این عزیزان تقدیر و تشکر میکنم چرا که خبرنگاران مسئولیت سنگینی در برابر شایعه سازی و شایعه پراکنی و جنگ ترکیبی دشمن دارند 

وی بیان کرد: خبرنگاران وظیفه سنگین و رسالت خطیر جهاد تبیین را برعهده دارند که با استفاده از هنر خود به دفاع از اسلام ونظام اسلامی برخیزند.

راوند با بیان نقش بی بدیل خبرنگاران در تبیین احکام دین و نظام اسلامی گفت: دشمن دنبال کدر کردن و غبار آلود کردن فضا وایجاد شبهه است و خبرنگار رسالت شفافیت دربرابر دشمن را برعهده دارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دیشموک با اشاره به شروع ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار است و دشمن دنبال حضور کم رنگ و حداقلی مردم در انتخابات است که انتظار است مردم با حضورشان به هرچه باشکوه تر برگزار شدن انتخابات کمک کنند و دشمن را از این فتنه مایوس کنندو با حضور حداکثری شرکت کنند 

ایشان با اشاره به قانون جدید انتخابات و در نظر گرفتن مرحله پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این موضوع ایجاد فرصت کافی برای تحقیق و بررسی دقیق هیئتهای اجرایی و نظارت و رسیدگی به شکایات است که تا حدود زیادی می تواند به یک انتخابات سالم کمک کند چرا که مردم در سالهای گذشته از بعضی از تایید صلاحیتها نگران بودند این موضوع برای مردم آگاه وانقلابی هم فرصت مناسبی است که با تحقیق و رصد بیشتر اوضاع و رصد رفتارهای داوطلبان برای انتخابات حداکثری و انتخاب هوشمندانه آنان خواهد شد. 

حجت الاسلام راوند با اشاره به راه اندازی کمپین تحریم محرم توسط ضد انقلابها و غیر مسلمانان گفت: با وجود تبلیغات و شایعات و سیع دشمن و کمپین تحریم محرم مردم با حضور مداوم خود در مراسمات محرم مشت محکمی بر چهره بانیان این کمپین ها زدند مسئولین محترم شهر و بخش دیشموک نیز زمینه برگزاری باشکوه این مراسمات را مهیا کردند که از بخشدار، شهردار رئیس حوزه قضایی، حوزه مقاومت بسیج برادران و خواهران، فرماندهی انتظامی منطقه و رئیس اداره برق منطقه که نهایت همکاری را با حسینه ها و مساجد در برگزاری باشکوه محرم داشتند تشکر میکنم.   

امام جمعه دیشموک با اشاره به سالروز بزرگداشت شهدای مدافع حرم بیان داشت: رهبر معظم انقلاب معتقدند که مسئله شهدای مدافع حرم از ماجراهای عجیب تاریخ است و آنها حماسه آفریدندکه حماسه های آنها در سه سطح متفاوت است که سطح اول حماسه، دفاع از امنیت نظام اسلامی ایران به عنوان قلب تپنده جریان مقاومت اسلامی است.

سطح دوم دفاع از امنیت منطقه غرب آسیا یه عنوان قلب تپنده جهان اسلام با حضور مستشاری ایران در قابله با اهداف کشورهای متخاصم فرا منطقه ای به ویژه آمریکا و. منطقه ای مانند رژیم صهیونیستی است و سطح سوم دفاع از فکر اصیل اسلامی و اسلام ناب محمدی در سراسر دنیاست.

پایان پیام/


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری