کد خبر : 28734
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۷

بمباران انمی هیروشیما و ناکازاکی طرفداران غرب را از خواب بیدار کند

امام جمعه موقت گچساران گفت: بمباران انمی هیروشیما و ناکازاکی طرفداران غرب را از خواب بیدار کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران حجت‌الاسلام محمد سعید رشیدی کیا، امام‌جمعه موقت گچساران ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت‌های این هفته گفت: امروز تکریم و تعظیم قرآن کریم یک قانون است برای همه انسان‌ها و خداوند فرموده است کسی یارای مبارزه با قرآن را ندارد، پس ما هیچ‌وقت از حرمت قرآن و اهل‌بیت علیهم‌السلام کوتاه نخواهیم آمد و با حرمت‌شکنان قرآن نیز مقابله خواهیم کرد.

وی افزود: مسئله حقوق بشر و کرامت انسانی یک عنوان اسلامی است، اما در اعلامیه حقوق بشر دروغین آمریکایی در ماده چهار نوشته‌شده هیچ‌کس را نمی‌توان به بندگی یا بردگی گرفت درحالی‌که تاریخ اشغال فلسطین را بررسی کنید که کدام سال بود؟ اعلامیه حقوق بشر آمریکایی آذرماه سال 48 شمسی تصویب شد مگر تاریخ به بردگی گرفتن فلسطینی‌ها چقدر فاصله با تصویب این اعلامیه داشته است!

حجت‌الاسلام رشیدی کیا تصریح کرد: جهان غرب مگر ادعا ندارند که طبق این اعلامیه نباید کسی به بردگی گرفته شود! پس امروز آقایان فرانسوی در نیجر چه می‌خواهند اگرچه علیه دولت نیجر اقدامات نظامی هم انجام می‌دهند و دائماً از اروپا گوشزد می‌شود که اتباع خودمان را از این کشور خارج کنیم که بازهم باید پرسید که اتباع شما با این تعداد زیاد در این کشور چه می‌کنند؟

امام‌جمعه موقت گچساران گفت: یک ماه پیش که رئیس‌جمهور کشورمان به آفریقا سفر کردند در واکنش گفتند که جمهوری اسلامی در آفریقا چه می‌خواهد درحالی‌که باید سؤال کرد که امثالتان در آفریقا به دنبال چه هستید درحالی‌که صدها سال در آفریقا دست به غارت گری زده‌اید و آیا این استثمار نیست؟ و ملت بزرگ ایران تحت این عنوان حقوق بشر آمریکایی را هرگز نپذیرفته‌اند.

وی ادامه داد: روز یکشنبه مصادف با ۱۹ محرم‌الحرام سالروز حرکت کاروان اسرای کربلا است. حرکت اسرا از کوفه به شام که پیام‌های بسیاری به همراه داشت و امام سجاد علیه‌السلام و زینب کبری سلام‌الله علیها در شام با فریاد «هیهات منا الذله» سیدالشهدا علیه‌السلام، پایه‌های کاخ یزید را لرزاندند.

حجت‌الاسلام رشیدی کیا بیان کرد: یکشنبه 15 مردادماه نیز سالروز انفجار بمب اتمی آمریکا در شهر هیروشیما ژاپن است و امروز کسانی که ادعایی دارند، عملی دارند و آرزویی دارند نسبت به اینکه آن‌طرفی‌ها رحم و عطوفتی به این ملت نشان دهد، پس از خواب خرگوشی بیدار شوند.

امام‌جمعه موقت گچساران اظهار کرد: باید توجه کرد که نابودی جمهوری اسلامی ایران آرزوی دیرینه غرب است و این آرزو را به گور خواهند برد چراکه ما ملت امام حسینیم و اما ملت بزرگ ایران اسلامی در روز عاشورا قیامت به پا کردند و جلوه‌ای از شور و شعور حسینی را به نمایش گذاشتند.

وی افزود:۱۷ مردادماه سالروز گرامیداشت مقام و منزلت خبرنگار است درحالی‌که رسالت خبررسانی بسیار سنگین است؛ بنابراین خبرنگاران وجدان کاری را موردتوجه قرار دهند و سه اصل مهم صراحت صداقت و صیانت را مدنظر داشته باشند، صیانت از تاریخ ارزشمندی که می‌خواهید برای آیندگان ترسیم کنید.

حجت‌الاسلام رشیدی کیا تصریح کرد: مقام معظم رهبری در 22 آبان سال 80 خطاب به خبرنگاران فرمودند اگر زحمت شما نباشد این لحظه‌ها هرگز ماندگار نخواهند ماند و شما آن را حفظ می‌کنیم و در اختیار افکار مردم قرار می‌دهید. لذا خبرنگاران باید از آرمان‌های انقلاب اسلامی و حتی میراث شهدای عزیزمان، باوجود تمام کمبودها و کاستی‌ها صیانت کنند.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳

 

 

 

 

 

 

 

 


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری