کد خبر : 29130
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰

بیش از ۳ هزار نفر از جامعه ایثارگری کهگیلویه و بویراحمد تبدیل وضعیت شدند

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد از تبدیل وضعیت سه هزار نفر از جامعه ایثارگری استان و کسب رتبه برتر استان در سطح کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، جهانگیر شاهینی از کسب رتبه برتر سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در تبدیل وضعیت ایثارگران خبر داد و گفت: به منظور ارج گذاری به خدمات شایسته خانواده بزرگ ایثارگران استان و در راستای بند (د) تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و بند (و) تبصره ۲۰ قانون بودجه سال ۱۴۰۱،  سه هزار و ۵۰ نفر از ایثارگران تبدیل وضعیت شدند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: رتبه برتر این سازمان در حالی است که در مقایسه با سایر استان‌های بزرگ توانسته نسبت راهبری و انجام فرایند تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر اقدامات شایسته‌ای را انجام دهد.

گفتنی است؛ در همین راستا، مدیر کل، معاونین و مسئولین بخش‌های مختلف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ضمن حضور در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نسبت به تقدیر از خدمات شایسته ریاست و معاونین سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اقدام کردند.

همچنین از تلاش‌های صورت گرفته توسط ریاست سازمان جهت جذب اعتبارات به مبلغ ۲۰۵ میلیارد تومان جهت تکمیل مجتمع درمانی ایثار استان و ساماندهی گلزارهای شهدا و یادمان های شهدای گمنام استان تجلیل بعمل آمد.

پایان پیام/۸۲۰۲۴


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری