کد خبر : 30290
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۳:۳۴

پاسخ هیئت فوتبال شهرستان بویراحمد به انتقادات اخیر

هیئت فوتبال شهرستان بویراحمد به انتقادات اخیر جواب داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ در پی انتقادات جمعی از تیمداران و فعالان فوتبالی از هیئت فوتبال شهرستان بویراحمد این هیئت جوابیه‌ای منتشر کرد.

در متن این جوابیه آمده است: هیئت فوتبال شهرستان بویراحمد در این مدت که سکان هدایت فوتبال شهرستان را بر عهده دارد در همه رده ها مسابقات خود را به موقع  برگزار کرده و بدون مسابقه و برگزاری بازی هیچ تیمی را جهت حضور در مسابقات استانی معرفی نکرده تا حقی از تیمی ضایع نشود.

در ادامه آمده است: چطور می‌شود تیمی که خودش نماینده در قرعه کشی دارد و در مسابقات شرکت کرده و نتیجه نگرفته بیاید حق تیم‌های دیگر را ضایع کند و تیمی که در مسابقات در رده های آخر قرار گرفته به عنوان نماینده شهرستان معرفی شود اگر هیئت شهرستان معرفی کرده بیایند و معرفی نامه را ارائه بدهند.

در این جوابیه آمده است: حتی این تیم هنوز ورودی‌ خودش را که  شامل حق و حقوق داوران و اعضا برگزاری و پزشک و غیره می‌شود را پرداخت نکرده که بخواهد پول ثبت قرارداد فسخ را پرداخت کند در صورتی که گرفتن ثبت قرار داد و فسخ آن حق مسلم کمیته مسابقات است و هزینه ثبت ۳۰ هزار و فسخ بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ است که اکثرا پرداخت نمی‌کنند یا به میزان خیلی کمتری پرداخت می شود و تیم های کشوری و بازیکنان آن‌ها معاف بوده و برای بازیکنان عادی بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان است. 

و دست آخر اینکه خدمات هیئت فوتبال شهرستان بویراحمد به تیمداران در این موارد است: 

*در اختیار قرار دادن زمین چمن به صورت مجانی به تیم‌های کشوری هر هفته ۳ تا ۴ جلسه، 
مجانی قرار دادن چمن در اختیار تیم‌های استانی و کشوری جهت برگزاری بازی های رسمی 
و حضور داشتن اعضا هیئت فوتبال شهرستان که باعث شده از بین ۵ رده برگزاری حدود ۹۰ درصد قهرمانی و سهمیه ها به شهرستان بویراحمد برسد.

*حمایت از تیم بانوان شهرستان با فراهم نمودن سالن و وسایل تمرینی و میزبانی بانوان استان که با قهرمانی نماینده شهرستان بویراحمد به پایان رسید.

*اعزام تیم فوتسال منتخب استان با همکاری ریاست هیئت فوتبال استان و اسپانسری  و سرپرستی هیئت فوتبال شهرستان بویراحمد به مسابقات انتخابی و استعدادیابی کشور در جزیره کیش. 

*حضور مداوم اعضا هیئت فوتبال در بازی ها و هیئت که تقریبا به صورت شبانه روزی در خدمت جامعه فوتبال شهرستان بویراحمد هستند.

پایان پیام/


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری