کد خبر : 32538
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲

شکوائیه پزشکان نزد استاندار؛ اینجا هر کسی بدون مدرک ادعای درمانی می‌کند

برخی پزشکان استان کهگیلویه و بویراحمد و به خصوص شهر یاسوج شکواییه‌ای خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد تنظیم کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج برخی از پزشکان استان کهگیلویه و بویراحمد شکواییه‌ای خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد تنظیم کردند.

در این متن آمده است: این شکوائیه از طرف پزشکان شاغل در مطب های درمانی شخصی در شهر یاسوج است که سال ها با شب بیداری و زحمات بسیار و پس از عبور از ماراتن سنگین کنکور موفق به کسب مدارج علمی شده‌ایم.

آن‌ها می‌گویند با هزاران امید و آرزو برای ساختن زندگی خویش و در کنار آن خدمت علمی و اصولی به هم استانی ها و هموطنان خویش، فعالیت خود را در شهر و استان زادگاهمان آغاز کرده و اقدام به افتتاح مطب درمانی کردیم.

هدف این بود گره‌ای از زندگی خویش باز کرده و همزمان خدمات درمانی مطابق با استانداردهای روز دنیا را به هم استانی های خود ارائه دهیم.

ولی نحوه‌‌ برخورد علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از ریاست تا معاونت درمان به گونه ای بوده که ما اکنون نه امیدی به اصلاح امور از جانب آنها داشته و نه انگیزه ای برای ادامه کار درمانی خویش.

حوزه درمان و زیبایی امروز استان و شهرستان به جایی رسیده که تعداد کثیری از افراد غیر پزشک؛ از پیمانکار گرفته تا آرایشگر ، بدون داشتن هیچگونه مدرک معتبر درمانی و حتی بعضا بدون داشتن مدرک دیپلم ، اقدام به کار درمانی و زیبایی کرده و سلامت مردم و اعتبار جامعه‌ی پزشکی را به بازی گرفته اند.

علوم پزشکی استان نیز کوچکترین توجهی به این موضوع و این افراد نداشته و هیچ گوش شنوایی برای شنیدن صدا و اعتراض ما ندارد.

جناب استاندار! این اتفاقات ما را بسیار دلسرد کرده؛ چرا که بی توجهی و بی اعتنایی این اداره به سلامت مردم و عدم حمایت از پزشکان، ما را از علوم پزشکی استان ناامید کرده تا اکنون مطالبه ی خود را به محضر شما بیاوریم.

استدعا داریم به این موضوع که مستقیما با سلامت مردم در ارتباط است، در سریع ترین زمان ممکن ورود نموده و با برخورد با مسئولین مربوطه و اجرای سختگیرانه‌ی قانون، از ویرانی این حوزه ی درمان جلوگیری بعمل آورید.

خبرگزاری فارس آماده شنیده پاسخ مسئولان علوم پزشکی است.

پایان پیام


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری