کد خبر : 32835
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱

رعایت بهداشت در رستوران‌ها و یک دلیل برای ارتقای کیفیت نان در سی‌سخت+ تصویر و فیلم

در گشت مشترک دستگاه‌ها از بازار سی‌سخت بر بالا رفتن کیفیت نان در این شهر صحه گذاشته شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت،گشت مشترک شبکه بهداشت و درمان دنا، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف از بازار شهر سی سخت با ۵ اکیپ صورت گرفت.

ابوذری مسئول حوزه آرد ونان دنا و بازرس ارشد کمیسیون امنیت غذایی شهرستان دنا در این بازدید در گفت و گو با فارس گفت: در بازدیدهایی که از نانوایی ها و رستوران های شهر سی سخت صورت گرفت اکثرا  وضعیت مطلوبی داشتند فقط در برخی از نانوایی ها وزن نان کمی کمتر از حد استاندارد بود که قول دادند این مورد را  برطرف کنند.

ابوذری اظهار داشت: از روزی که نظارت بر نانوایی‌ها و رستوران ها به جهاد کشاورزی واگذار شده است کیفیت نان بالا رفته و مردم رضایتمندی بیشتری از نانوایی‌ها دارند و ما هم همه روزه از نانوایی‌ها بازدید خواهیم داشت.

سجادیان مسئول بهداشت محیط شهرستان دنا گفت: در بازدیدی که امروز از نانواییها و رستوران ها داشتیم وضعیت بهداشتی بسیار خوبی داشتتد موردی نبود که قابل تذکر باشد فقط در یک نانوایی حدود ۵۴۰ کیلوگرم نمک که ۵ روز از تاریخ مصرفشان گذشته بود مشاهده شد که جمع آوری و امحا خواهد شد.

سجادی اظهار داشت: خط قرمز شبکه بهداشت و درمان سلامت عموم مردم است و هر صنفی بخواهد به هر نوعی باعث به خطر انداختن سلامت عمومی مردم شود و موارد بهداشتی را رعایت نکند قطعا برخورد خوهیم کرد و به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.

پایان پیام/


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری