کد خبر : 34593
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۵۱

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای حوزه بسیج نفت و گاز گچساران

همزمان با ششمین روز از هفته بسیج برخی از دستاوردهای حوزه بسیج نفت و گاز گچساران در ‌۳ حوزه تالیفات، اختراعات و پیشنهادات برتر وزارت نفت در مجموعه شهید حاج قاسم سلیمانی در معرض دید عموم قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران غلامرضا کمالی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای صنعت نفت گچساران اظهار کرد: سازمان بسیج یکی از نیروهای پنج‌گانه انقلاب اسلامی است که به‌فرمان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، تشکیل شده است.

 وی بیان کرد: بسیج در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، ورزشی، محرومیت‌زدایی فعالیت دارد و تلاش های آنها به خوبی در نقاط مختلف کشور مشاهده می شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: بسیج به هیج گروه و جریان خاصی اختصاص نداشته و متعلق به یک عصر و یک نسل خاص نیست.

کمالی عنوان کرد: بسیجی منادی مبارزه با ظلم و دستگیری مظلوم است، در تمام رویدادهای مختلف انقلاب اسلامی اعم از ۸ سال دفاع نقدس،کرونا،حفاظت از آرمان های انقلاب و خون شهداء و مقابله با فتنه های دشمنان بسیج حضوری موثر و در صف اول حضور داشته است.

وی با اشاره به جنایت های رژیم غاصب اسرائیل گفت: در غزه بیش از ۱۴ هزار انسان بی‌گناه از مرد و زن و کودک توسط اسرائیل غاصب و جنایتکار به خاک و خون کشیده شده است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران با اشاره به اینکه تمام کارکنان صنعت نفت بسیجی هستند،خاطرنشان کرد: درزمینهٔ فناوری‌های نو در حوزه بسیج، بیش از ۷۵ درصد کالاهای موردنیاز در داخل کشور تولید می‌شود کشوری که روزی پیچ هم نمی توانست تولید کند، اما امروز سخت‌ترین قطعات ساخته و تولید می کند.

کمالی بیان کرد: روزی تولید نفت در شرکت نفت گچساران به ۵۰‌هزار بشکه نفت رسیده بود که این میزان تنها خوراک پالایشگاه شیراز را تأمین می‌کرد.

وی افزود: اما امروز با توجه به سخت‌ترین شرایط و تحریم‌ها تولید نفت در این شهرستان به ۶۰۰ هزار بشکه در روز رسیده‌ و این اقدام با همت بالا و بسیجی کارکنان صنعت نفت میسرشده است.

سرهنگ ناصر صالحی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران نیز گفت: ساخت دستاوردهای بسیجی نشان از تلاش برای خودکفائی دارد.

وی بیان کرد: در دوسال اخیربسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد اقدامات خوبی انجام شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران اضافه کرد: در همین خصوص بیش از ۲ هزار سری جهیزیه به زوجین کم‌بضاعت و بی‌بضاعت استان اهدا گردید.

صالحی ادامه داد: ساخت ۷۰۰ بتب منزل مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان،احداث و بازسازی ۱۵۰ باب واحد مسکونی زلزله‌زدگان سی سخت از دیگر اقدامات بسیج سازندگی استان بوده است.

وی گفت: توزیع ۴۵۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۲۸۰ میلیارد تومان بین اقشار کم‌درآمد و توزیع بسته‌های آموزشی، فرهنگی و بهداشتی در استان، پرداخت بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ فقره تسهیلات اشتغال‌زایی به جوانان جویای کاراز دیگر اقدامات انجام شده بسیج سازندگی استان در دو سال خیر بوده است.

به گزارش فارس همزمان با ششمین روز از هفته بسیج برخی از دستاوردهای حوزه بسیج نفت و گاز گچساران در ‌۳ حوزه تالیفات، اختراعات و پیشنهادات برتر وزارت نفت در مجموعه شهید حاج قاسم سلیمانی در معرض دید عموم قرار گرفت.

بیماربر فرودگاهی، خودور پیشرو سبک آتش‌نشانی، امداد خودرو تعمیرگاه سبک و واحد سیار سرویس ماشین‌آلات و همچنین تالیفات کارکنان برخی از این دستاوردها بود. 

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری