کد خبر : 35196
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸

تتلو با چه اتهاماتی رو به رو است؟

نخستین بار نیست که تتلو بازداشت می‌شود. او سال‌های ۹۲ و ۹۵ به عنوان خواننده زیرزمینی بازداشت شده بود. اما موضوع بازداشت این‌بار او با دفعات پیشین متفاوت است.

دنیای اقتصاد نوشت: امیرحسین مقصود‌لو معروف به تتلو همیشه خبرساز بوده است‌. این روزها رفتارهای جنجالی‌اش بسیاری از «تتلیتی‌ها» را نیز به جرگه منتقدان او اضافه کرده است.

آنچه بیش از همه منجر به انتقاد‌های گسترده به او شده است اتهاماتی مبنی بر آزار زنان و فراخوان برای حضور نوجوانان زیر ۱۸ سال در منزلش در ترکیه است‌

این اتهامات زمانی جدی‌تر شد که سحر قریشی بازیگر که اتفاقا او نیز مدتی است خارج از کشور زند‌گی می‌کند؛ در سخنانی در فضای مجازی براین اتهامات به واسطه اینکه مدتی با تتلو به عنوان همسرش زندگی کرده، صحه گذاشت.

در ادامه خبرهایی مبنی بر اینکه پلیس ترکیه در پی انتشار ویدئوهایی در فضای مجازی و گزارش‌هایی که از فعالان حقوق زنان دریافت کرده، تحقیقاتش را درباره منزل مسکونی «امیر تتلو» خواننده ایرانی آغاز کرد و در رسانه‌های ترکیه منتشر شد.

درست در زمانی که این خبرها بخشی از خبرهای فضای مجازی را تشکیل می‌داد فیلمی از امیرحسین مقصود‌لو در فرودگاه منتشر شد که او را با بلیت سفر به ایران و البته با پاسپورت پانچ شده نشان می‌داد.

همزمان خبرگزاری تسنیم در خبری اعلام کرد تتلو «به تازگی پاسپورت جدید دریافت کرده، اما با پاسپورت پانچ شده به فرودگاه رفته که این موضوع نشان می‌دهد، او برای حاشیه‌سازی و جذب بیشتر دنبال‌کننده دست به این کار زده است».

به دنبال آن خبری مبنی بر بازداشت تتلو توسط پلیس ترکیه به دلیل فحاشی به کارکنان کنسولگری ایران منتشر شد.

در این میان هر چند تسنیم پیش‌بینی کرده بود امیرحسین مقصود‌لو به دلیل نداشتن شاکی خصوص به زودی آزاد شود، اما روز گذشته خبر تحویل او به ایران از سوی قوه‌قضائیه اعلام شد.

بنا بر گزارش میزان «امیرحسین مقصودلو» ملقب به تتلو که چند سال اخیر در استانبول ترکیه زندگی می‌کرد، توسط پلیس ترکیه در مرز بازرگان تحویل ایران و با دستور قضایی بازداشت شد.

براساس این گزارش؛ شکات خصوصی این خواننده غیرمجاز شکایت‌های متعددی در دستگاه قضایی علیه وی ثبت کرده بودند.

مهم‌ترین شکات این فرد نوجوانان زیر ۱۸ سال و خانواده‌هایشان هستند.

بنابر گزارش میزان، یکی از مهم‌ترین اقدامات تتلو در گسترش فساد و فحشا فراخوان برای حضور نوجوانان زیر ۱۸ سال در محل زندگی‌اش در استانبول بوده است.

تتلو به همین علت در حال حاضر شکات زیادی در داخل ایران دارد که شکایت علیه وی ثبت کرده‌اند.

این نخستین بار نیست که تتلو بازداشت می‌شود. او طی سال‌های ۹۲ و ۹۵ نیز به عنوان یک خواننده زیرزمینی در ایران بازداشت شده بود. اما به نظر می‌رسد موضوع بازداشت این‌بار او با دفعات پیشین متفاوت است.

این‌بار فساد اخلاقی و رفتاری تتلو در مدت حضورش در ترکیه منجر به تشکیل پرونده‌ای قطور برای او شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری