کد خبر : 3608
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰

انتخاب کاندیدای اصلح بر مبنای تشخیص شعار ازبرنامه باشد/برخی نامزدها در مناظره‌ها اخلاق انتخاباتی را باختند

امام جمعه دهدشت گفت: در انتخاب اصلح باید دقت شود آیا وعده‌هایی که برخی نامزدها برای جلب رأی دادند در حیطه اختیارات رئیس جمهوری هست یا خیر.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت انتخابات امروز را مهم خواند و اظهار داشت: به تعبیر مقام معظم رهبری انتخاب یک روزه اثرش سال‌ها باقی می‌ماند.

امام جمعه دهدشت تصریح کرد: به رغم همه کارشکنی‌های دشمن ملت بصیر، هوشیار و شجاع و آگاه به زمان آمدند تا نشان دهند هر وقت فشار دشمن بیشتر شد پایبندی مردم به انقلاب بیشتر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برخی از کشورها رسانه‌ها را اجیر کردند تا مردم را از آمدن پای صندوق باز دارند، افزود: این کشورها حقیقتا معنای انتخابات را نمی‌دانند چون به صورت قبیله‌ای اداره می‌شوند.

وی در تبیین انتخاب درست گفت: تشخیص تفاوت‌های شعار و برنامه یکی از راه‌های انتخاب اصلاح است برخی از کاندیداها شعار دادن هم بلد نبودند چگونه می‌توان مسؤولیت اداره کشور را به آنها سپرد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر تصریح کرد: باید دقت کرد آیا وعده‌هایی که می‌دهند در حیطه اختیارات رئیس جمهوری هست یا خیر و در کلیدواژه‌هایی که بکار بردند واقعیت کشور سنجش شود.

خطیب نماز جمعه دهدشت با بیان اینکه برخی جملات را قشنگ بیان می‌کنند اما عملی نمی‌شود، اضافه کرد: کسی هم در دوره گذشته می‌گفت کاری می‌کنیم هم چرخ زندگی مردم بچرخد هم چرخ سانتریفیوژها! اما چه شد.

وحدانی‌فر محاسبه نفس را از آموزه‌های دینی برای اهل ایمان برشمرد و گفت: برخی نامزدها در مناظره‌ها حرف‌هایی زدند که برای خدا نبود سیاه‌نمایی و از بین بردن خدمات نظام بود طوری حرف زدند گویا در نظام تاکنون مسؤولیتی نداشتند.

وی با بیان اینکه اینها باید در محضر نفس و وجدان خود پاسخگو باشند، گفت: قاعده نقد منصفانه و واقع بینانه را برخی آقایان رعایت نکردند در مسئله کرونا جمهوری اسلامی ایران ششمین کشور تولید واکسن بود دنیا به توان علمی ما افتخار می‌کند سیاه‌نمایی برخی نامزدها در این خصوص خلاف اخلاق انتخاباتی بود اینها باید بنشینند استغفار کنند.

وی نسبت به روند فرسایشی برجام هشدار داد و افزود: آقایان مراقب باشند فرسایشی شدن مسئله برجام خطرناک است دشمن اهداف خود را دنبال می‌کند.

 

انتهای پیام/۸۲۰۱۶


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری