کد خبر : 37257
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۸:۴۰

اینجا بهمئی؛ آقای مدیر تشریف ندارند!

شهروندان شهرستان بهمئی از برخی ادارات و مدیران گلایه‌های فراوانی دارند.

خبرگزاری فارس بهمئی- سامان خوبی‌زاده- تکریم ارباب رجوع و جلب رضایتمندی شهروندان در دستگاه‌های اداری بر هر موضوع دیگری اولویت دارد اما گویا خلاف این موضوع در برخی ادارات دولتی و بانک‌های شهرستان بهمئی رخ می‌دهد.

اما در این زمینه شهروندان شهرستان بهمئی از برخی ادارات گلایه‌های فراوانی دارند.

یکی از شهروندان شهرستان بهمئی گفت: برای کارم به یکی از ادارات مراجعه کردیم کارمند آن اداره در محیط کاری حضور نداشت و همکار او هم می‌گفت برای جلسه به فرماندار تشریف برده‌اند.

وی ادامه داد: سپس به فرمانداری مراجعه کردم و آنجا هم جلسه‌ای نبود سپس به اداره برگشتم دوباره سوال کردم گفتند که در حیاط خلوت اداره در حال سیگار کشیدن هستند آنجا هم مراجعه کردم و حضور نداشتند.

این شهروند شهرستان بهمئی افزود: در نهایت مشخص شد که او در تایم اداری به منزل رفته و در حال انجام کارهای روزمره منزل است.

شهروند دیگر در شهرستان بهمئی گفت: بعضی از مدیران هم در تایم اداری در محیط اداری حضور ندارند و با آن‌ها هم که تماس می‌گیریم چنین می‌گویند جلسه هستیم پس چه کسی پاسخگوی مشکلات مردم است؟؟.

وی ادامه داد: از فرماندار شهرستان بهمئی به عنوان مسوول ارشد اجرایی درخواست داریم در تایم اداری جلسات را برگزار نکنید و به آخر وقت موکل کنید.

انتهای پیام/


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری