کد خبر : 38758
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸

آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیرعمد

همزمان با ایام میلاد سراسر نور حضرت صاحب الزمان (عج) و با تلاش ستاد دیه در کهگیلویه و بویراحمد، کمک خیرین، شکات و شورای های حل اختلاف استان ۱۲ نفر از محکومین مالی و جرائم غیرعمد از زندان های استان آزاد شدند.

به گزارش پایگاه خبری زاگرس نوین به نقل از روابط عمومی ستاد دیه استان کهگیلویه وبویراحمد؛ علی عباس فلاحتی مطلق مدیرعامل نمایندگی ستاد دیه استان با بیان این خبر افزود: زندانیان جرائم غیر عمد بزهکار نیستند بلکه افرادی هستند که بر اثر نداری و یا محکومیت‌های مالی غیر عمد در مؤسسات کیفری استان بسر می‌برند که نیازمند کمک و مساعدت‌های مالی هستند.

وی گفت: با همکاری مدیریت زندان‌ها و تعامل و حمایت خوب رئیس کل داد گستری و مراجع قضایی سعی شده در مناسبت‌های مختلف تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد را از زندان‌ها آزاد کنیم.

مدیر عامل ستاد دیه استان افزود: همزمان با ایام میلاد سراسر نور مهدی موعود (عج) و نیمه شعبان ۱۲ نفر از زندانیان با بدهی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از زندان آزاد شدند.

فلاحتی در ادامه تصریح کرد: با وساطت مددکاران و اعضاء شورای حل اختلاف ستاد دیه مبلغ ۲۸۰ میلیون تومان از شکات آنان اخذ رضایت شده که مابقی از طریق تسهیلات و وجوه اداره شده ستاد دیه به شکات پرداخت شده است.

فلاحتی مطلق در ادامه بیان کرد: امیدواریم در آستانه سال نو برای اینکه سایه پدران و سرپرستان خانواده‌ها بر سر فرزندان باشد با کمک خیرین و نیکوکاران زندانیانی که مجرم نیستند و به عنوان محکومین مالی و غیر عمد در زندان بسر می‌برند را از زندان آزاد کنیم.

وی در ادامه ضمن درخواست و طلب مساعدت از خیران افزود: نیکوکاران می‌توانند برای کمک به اینگونه زندانیان به محل ستاد دیه جنب مصلی امام خمینی (ره) یاسوج و یا وجوهات نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۶۳۳۳ بانک ملی به نام ستاد دیه استان واریز نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری