کد خبر : 39336
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۳

یک فوتی و ۱۷۱ مصدوم حاصل تصادفات تعطیلات عید فطر کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش زاگرس نوین سرپرست مرکز اورژانس۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد از یک فوتی و ۱۷۱ مصدوم تصادفات تعطیلات عید فطر این استان خبر داد. محمدامین نیکویی نژاد در جمع خبرنگاران گفت: در راستای ارائه خدمت به هموطنان عزیز، اورژانس ۱۱۵ استان در تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ فروردین تا ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ پاسخگوی

یک فوتی و ۱۷۱ مصدوم حاصل تصادفات تعطیلات عید فطر کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش زاگرس نوین سرپرست مرکز اورژانس۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد از یک فوتی و ۱۷۱ مصدوم تصادفات تعطیلات عید فطر این استان خبر داد.

محمدامین نیکویی نژاد در جمع خبرنگاران گفت: در راستای ارائه خدمت به هموطنان عزیز، اورژانس ۱۱۵ استان در تعطیلات عید سعید فطر از ۲۱ فروردین تا ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ پاسخگوی ۱۶۸۴ تماس بوده و تعداد ۱۰۱۶ ماموریت انجام داده است.

وی افزود: از این تعداد ماموریت تعداد ۱۱۳ مورد مربوط به حوادث ترافیکی و تصادفات شهری و برون شهری بوده که تعداد یک فوتی و ۱۷۱ مصدوم برجای گذاشته است.

نیکویی نژاد تصریح کرد: در این ایام و استفاده از وسایل گرمایشی غیراستاندارد تعداد پنج مورد مسمومیت با گاز منوکسیدکربن گزارش شده که توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی استان به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

به گزارش ایسنا، سرپرست مرکز اورژانس۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اورژانس۱۱۵ با ۵۳ پایگاه شبانه روزی از طریق شماره ارتباطی ۱۱۵ در خدمت مردم بوده و کلیه خدمات آن رایگان است.

ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری