کد خبر : 39348
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۳

مراسم اربعین شهید هادی راستگو گنجه برگزار می شود

به گزارش زاگرس نوین زمان و مکان یادواره سرداران و شهدای روستای گنجه ای بزرگ که با محوریت اربعین شهادت شهید امنیت هادی راستگو گنجه برگزار می شود، اعلام شد. ستاد مردمی برگزاری یادواره سرداران و شهدای روستای گنجه ای بزرگ با محوریت اربعین شهادت شهید امنیت هادی راستگو گنجه، در اطلاعیه ای زمان و

مراسم اربعین شهید هادی راستگو گنجه برگزار می شود

به گزارش زاگرس نوین زمان و مکان یادواره سرداران و شهدای روستای گنجه ای بزرگ که با محوریت اربعین شهادت شهید امنیت هادی راستگو گنجه برگزار می شود، اعلام شد.

ستاد مردمی برگزاری یادواره سرداران و شهدای روستای گنجه ای بزرگ با محوریت اربعین شهادت شهید امنیت هادی راستگو گنجه، در اطلاعیه ای زمان و مکان این یادواره را ساعت ۱۵ تا ۱۷ روز یک شنبه ۲۶ فروردین سال ۱۴۰۳ در محل گلزار شهدای روستای گنجه ای بزرگ اعلام کرده است.

به گزارش ایسنا متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

در این اطلاعیه آمده است: با قدردانی و سپاس بی‌پایان از حضور شکوهمند مسئولین و اقشار و آحاد مختلف در آیین تشییع، بدرقه و خاکسپاری شهید مدافع وطن خواجه هادی راستگوگنجه به آگاهی مردم شریف و قدرشناس استان کهگیلویه و بویراحمد می‌رساند در استقبال از دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد، یادواره گرامیداشت و تجلیل از مجاهدت‌ها و فداکاری‌های ۱۱ شهید گلگون کفن روستای گنجه ای بزرگ و اربعین شهادت شهید امنیت هادی راستگو گنجه روز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ از ساعت ۱۵ تا ۱۷ عصر با حضور مقامات و شخصیت‌های لشکری و کشوری و آحاد مختلف مردم در گلزار شهدای روستای گنجه ای بزرگ برگزار می شود. 

در ادامه این اطلاعیه آمده است: این مراسم با سخنرانی حضرت آیت الله حسینی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم شهر یاسوج و نوای مداح کشوری، سید محمد ذاکرپور از خوزستان برگزار می شود. 

در بخش دیگری از این اطلاعیه این ستاد آمده است: از عموم مردم مجاهد، غیور، انقلابی و همیشه در صحنه دعوت می‌شود با حضور یکپارچه و باشکوه در این مراسم عزم و اراده خود برای ادامه راه و آرمان‌های بلند شهیدان انقلاب اسلامی به نمایش گذارند.

در پایان این اطلاعیه از همکاری سپاه فتح استان، تیپ ۴۸ فتح، ناحیه مقاومت انصارالحسین(ع) شهرستان بویراحمد، فرماندهی انتظامی استان، بسیج اقشار و متخصصین سپاه فتح، سازمان تبلیغات اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی،شرکت نفت استان و بنیاد شهید استان برای برگزاری این مراسم تقدیر و تشکر به عمل آمده است.

ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری