کد خبر : 39354
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۳

دستگیری قاتل فراری در کهگیلویه

عکس خبر تزئینی است به گزارش زاگرس نوین بخشدار دیشموک از دستگیری قاتل فراری با تلاش شبانه‌روزی مأموران پلیس و نیروهای امنیتی خبر داد. «علیرضا نوروزی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع درگیری منجر به قتل در ۱۸ فروردین ماه امسال در بخش دیشموک از از توابع

دستگیری قاتل فراری در کهگیلویه
عکس خبر تزئینی است

به گزارش زاگرس نوین بخشدار دیشموک از دستگیری قاتل فراری با تلاش شبانه‌روزی مأموران پلیس و نیروهای امنیتی خبر داد.

«علیرضا نوروزی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع درگیری منجر به قتل در ۱۸ فروردین ماه امسال در بخش دیشموک از از توابع شهرستان کهگیلویه و متواری شدن قاتل، دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس و نیروهای امنیتی و سپاه شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی پس از تلاش شبانه‌روزی بی‌وقفه و به‌کارگیری شگردهای پلیسی سرانجام مخفیگاه قاتل را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه این متهم تحت تعقیب را دستگیر کردند.

نوروزی عنوان کرد: از پیگیری‌های نیروهای انتظامی، امنیتی و سپاه و همچنین استاندار محترم، معاون سیاسی استاندار و فرماندار شهرستان تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: هم اکنون که قاتل دستگیر شد انتظار مسئولان از مردم شریف دو بخش دیشموک و چاروسا بخصوص سادات امامزاده میرسالار پایبندی و تمکین به قانون است.

ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری