کد خبر : 39390
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۵

هشدار زرد هواشناسی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش زاگرس نوین هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به رگبار باران بهاری و رعد و برق و تگرگ در این استان هشدار سطح زرد صادر کرد. «ولی بهره مند»، رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد این سامانه از عصر روز یکشنبه ۱۹ فروردین ماه آغاز و تا ظهر روز پنجشنبه

هشدار زرد هواشناسی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش زاگرس نوین هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به رگبار باران بهاری و رعد و برق و تگرگ در این استان هشدار سطح زرد صادر کرد.

«ولی بهره مند»، رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد این سامانه از عصر روز یکشنبه ۱۹ فروردین ماه آغاز و تا ظهر روز پنجشنبه ۲۳ فروردین ماه۱۴۰۳ در همه مناطق استان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در پی این سامانه رعد و برق، تگرگ و رگبار باران را شاهد خواهیم بود.

بهره مند اظهار کرد: آبگرفتگی جزئی و نقطه‌ای معابر، بارش تگرگ، رعد و برق به صورت نقطه ای از مخاطرات این سامانه پیش بینی شده است.

این کارشناس هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در پی ورود این سامانه بارشی، احتیاط در تردد بین شهری، خودداری از فعالیت‌های کوهنوردی، پناه گرفتن کشاورزان و دامداران در مکان‌های ایمن هنگام رعد و برق و رعایت اصول ایمنی، خودداری از چرای دام‌ها در مناطق مرتفع با توجه به احتمال وقوع صاعقه توصیه می‌شود.

ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری