کد خبر : 39392
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۵

«اسرائیل» در حال نابودی است

به گزارش زاگرس نوین استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: «اسرائیل» هم اکنون به لحاظ روانی در حال نابودی است و مردم آنها در حال هجوم به سمت فروشگاه‌ها برای خرید کالا و همچنین خرید گسترده موتور برق هستند. سید علی احمد زاده در همایش سفیران ایثار با محوریت کنگره ملی ۲۰۰۰شهید استان کهگیلویه و بویراحمد

«اسرائیل» در حال نابودی است

به گزارش زاگرس نوین استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: «اسرائیل» هم اکنون به لحاظ روانی در حال نابودی است و مردم آنها در حال هجوم به سمت فروشگاه‌ها برای خرید کالا و همچنین خرید گسترده موتور برق هستند.

سید علی احمد زاده در همایش سفیران ایثار با محوریت کنگره ملی ۲۰۰۰شهید استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: یک نسل کشی وسیع در غزه رقم خورده است.

وی با اشاره به تحرکات جهانی و روز قدس اظهارکرد: یک قیام جهانی و مردمی برای نابودی «اسرائیل» آغاز شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت جمعی از فرماندهان و اعضای کنسولگری، خاطرنشان کرد: انتظار مردم اینست که از دشمن انتقام گرفته شود.

احمد زاده تصریح کرد: باید علیه دشمن معقولانه و دقیق عمل شود. «اسرائیل» در آستانه نابودی است و به دنبال برداشتن فشار از روی خود و متوجه کردن نگاه‌ها به سمت ایران است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در مقاطعی به دنبال کشاندن کشور ما به یک جنگ تمام عیار بودند، ادامه داد: در چنین مسائلی باید گوش‌مان به کلام رهبر انقلاب باشد و احساسی عمل نشود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: دشمن سیلی محکمی خواهد خورد و تمام نیروهای «اسرائیل» ۱۰۰ درصد در آماده باش بوده و هم اکنون دشمن در حالت اضمحلال و فرسایش قرار دارد.

به گزارش ایسنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دستگاههای اجرایی دولتی برای برگزاری دومین کنگره ملی شهدا در استان هم افزایی و تعامل بیش از پیش داشته باشند..

ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری