کد خبر : 39424
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۶

شهردار سی‌سخت معرفی شد

به گزارش زاگرس نوین شهردار جدید شهر سی سخت، مرکز شهرستان دنا طی مراسمی با حضور معاون عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد و برخی مسئولان محلی معرفی شد. علی‌محمد روستا، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شهر سی‌سخت یکی از شهرهای گردشگرپذیر کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد است، گفت: شهردار

شهردار سی‌سخت معرفی شد

به گزارش زاگرس نوین شهردار جدید شهر سی سخت، مرکز شهرستان دنا طی مراسمی با حضور معاون عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد و برخی مسئولان محلی معرفی شد.

علی‌محمد روستا، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شهر سی‌سخت یکی از شهرهای گردشگرپذیر کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد است، گفت: شهردار این شهر باید همه تلاش و همت خود را در حد و اندازه آوازه شهر سی‌سخت بگذارد.

وی علم و فرهنگ مردم این دیار زبان‌زد عام و خاص است؛ بنابراین شهردار سی‌سخت باید مدیریتی مناسب با این آب و خاک داشته باشد. همه دستگاه های اجرایی باید در ارتباط با یکدیگر به ویژه با شهرداری  سی سخت همدل و همراه باشند تا علاوه بر پیشرفت شهر زمینه رضایتمندی بیشتر مردم فراهم شود.

روستا، سجاد بهرامی شهردار جدید سی‌سخت را فردی باتجربه دانست و تصریح کرد: امیدواریم تمام مشکلات و حواشی گذشته شهرداری سی‌سخت با حضور این شهردار جوان به پایان رسد.

وی با اشاره به اینکه  دامن زدن به حواشی و کارهای بیهوده هیچ نفعی برای مردم ندارد و باید با برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی شده مشکلات شهری سی‌سخت رفع شود، بیان کرد: باید این شهر را بیش از گذشته برای پذیرایی از مهمانان آماده کرده و همچنین رفاه حال مردم را در نظر گرفته شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کار در شهرداری ها هم ساده و هم سخت است،  عنوان کرد: یک شهردار قبل از اینکه یک فرد متخصص و مردمی باشد باید برای توسعه شهر برنامه درآمدزایی داشته باشد.

روستا اظهار امیدواری کرد که با همکاری اعضای شورای اسلامی در حمایت از شهردار تسریع در پروژه‌ها به عمل آید وعقب ماندگی جبران شود تا شهر به سمت عمران و آبادانی بیشتر پیش رود. مدیریت شهری باید اعتماد مردم و مجموعه دستگاه ها را فراهم نماید تا بتوانیم از پتانسیل ها و ظرفیت های خدادادی شهر سی سخت و بهتر شدن زندگی مردم استفاده کنیم.

«سجاد بهرامی»، شهردار جدید سی‌سخت نیز در ادامه گفت: اهل هیچ حزب و جناحی نیستم، هدف من خدمت به مردم است و تنها رضای خدا را در نظر می‌گیرم.

وی اظهارکرد: سی سخت شهری گردشگر پذیر و قلب تپنده و نگین استان کهگیلویه و بویراحمد است که مظلوم واقع‌شده است، از زحمات ۱۶ ماهه دکتر یکتاپرست تقدیر و تشکر می‌کنم همچنین از استاندار و مسئولانی که به من اعتماد کردند تقدیر و تشکر می‌کنم، هدف من تعامل با ادارات و انجام خدمات شهری است.

به گزارش ایسنا، سجاد بهرامی با حکم سید علی احمد زاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد به‌عنوان شهردار سی‌سخت معرفی شد. پیش از این در پی بروز اختلافاتی در شورای شهر سی سخت با حکم وزارت کشور شورای شهر سی سخت منحل شده بود.

همچنین بهرامی پیش از این سرپرستی شهرداری یاسوج را در مدت زمان کوتاهی عهده دار بود و در چند سال اخیر معاونت های مختلفی را در شهرداری یاسوج برعهده داشت.

ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری