کد خبر : 39430
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۷

کشف جسد جوان ۳۲ ساله در ارتفاعات آبشار یاسوج

به گزارش زاگرس نوین مدیرعامل آتش‌نشانی یاسوج از کشف و پیدا شدن جسد جوان ۳۲ ساله‌ای که در این شهر مفقود شده بود، خبر داد. «محمد رستمی» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: جسد این جوان بالای آبشار شهر یاسوج پیدا شده و علت مرگ مشخص نیست و متولیان امر علت دقیق را

کشف جسد جوان ۳۲ ساله در ارتفاعات آبشار یاسوج

به گزارش زاگرس نوین مدیرعامل آتش‌نشانی یاسوج از کشف و پیدا شدن جسد جوان ۳۲ ساله‌ای که در این شهر مفقود شده بود، خبر داد.

«محمد رستمی» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: جسد این جوان بالای آبشار شهر یاسوج پیدا شده و علت مرگ مشخص نیست و متولیان امر علت دقیق را بررسی خواهند کرد.  

وی افزود: عملیات جست و جوی این جوان از روز گذشته شروع شده بود که با کمک نیروهای آتش نشانی، هلال احمر، انتظامی و نیروهای مردمی پیدا شد.

«کاظم فلاحی دوست»، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص به خبرنگار ایسنا گفت: سه شنبه شب حوالی ساعت ۱۹ به مرکز پیام جمعیت هلال احمر شهرستان بویراحمد اطلاع داده شد که یک فرد بزرگسال گم شده است.

وی افزود: بلافاصله تیم های هلال احمر اعزام شدند و جست و جو در مناطق مختلف شهر یاسوج را آغاز کردند اما متاسفانه فرد مورد نظر پیدا نشد تا اینکه حدود ساعت هشت صبح روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ تیم آنست و تیم جستجوی جمعیت هلال احمر شهرستان بویراحمد جسد گیر افتاده  یک مرد ۳۲ ساله را با همکاری نیروهای آتش نشانی یاسوج پشت فنس آبشار این شهر پیدا کردند.

فلاحی دوست اظهارکرد: تیم هلال احمر طی عملیاتی جسد پیدا شده را با تجهیزات تخصصی از بین خطوط لوله های آب و صخره ها بیرون آوردند و در نهایت جسد با حضور پلیس آگاهی، پزشکی قانونی و دستگاه قضایی به سردخانه شرف آباد یاسوج انتقال دادند.

گفتنی است روز گذشته خانواده این جوان ۳۲ ساله که دارای دو فرزند است،  مفقود شدن فرزند خود را گزارش داده بودند و مدعی شدند که این جوان در آخرین تماس تلفنی خود با مادر و برادرش اعلام کرده که حالش خوب نیست.

ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری