کد خبر : 6352
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۹

اهواز/ درگذشت یک پاکبان در سانحه رانندگی

پاکبان اهوازی در حین عزیمت به محل کار خود بر اثر سانحه رانندگی جان باخت. به گزارش ایلنا، «شاکر ناظرنیا» از کارگران خدماتی منطقه ۸ شهرداری اهواز صبح روز پنجشنبه ۹ دی ماه حین عزیمت به محل کار خود، بر اثر سانحه رانندگی جان خود را از دست داد. در همین راستا «محمدرضا قنواتی» مدیر

پاکبان اهوازی در حین عزیمت به محل کار خود بر اثر سانحه رانندگی جان باخت.

به گزارش ایلنا، «شاکر ناظرنیا» از کارگران خدماتی منطقه ۸ شهرداری اهواز صبح روز پنجشنبه ۹ دی ماه حین عزیمت به محل کار خود، بر اثر سانحه رانندگی جان خود را از دست داد.

در همین راستا «محمدرضا قنواتی» مدیر منطقه ۸ شهرداری اهواز طی پیامی، حادثه تلخ درگذشت این کارگر را بر اثر تصادف و حین انجام وظیفه تسلیت گفت.

اهواز/ درگذشت یک پاکبان در سانحه رانندگی

در این پیام آمده است:

«انالله و انا الیه راجعون»

خبر حادثه تاسف بار مرگ یکی از کارگران تلاشگر و خدوم پاکبان خدمات شهری شهرداری منطقه ۸ که حین عزیمت به محل کار خود در روز پنج شنبه مورخ نهم دی ماه در حادثه تصادف جان باخت موجب تاسف و تاثر اینجانب و خانواده بزرگ کارگران خدمات شهری شهرداری منطقه ۸ شده است.

فقدان این عزیز از دست رفته ضایعه‌ای دردناک بود که اتفاق افتاد، ولی چه می‌توان کرد در برابر مشیت و تقدیر الهی، باید سر تعظیم فرود آورد و تسلیم شد.

اینجانب وظیفه خود می‌دانم که در گذشت همکار گرامیمان را تسلیت عرض نموده و از درگاه پروردگار عالم برای آن مرحوم، آمرزش و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت نمایم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری