کد خبر : 7201
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱:۲۶

وقتی یاسوج رنگ و بوی اعیاد شعبانیه ندارد/ ادارات و شهرداری کجای کارند؟+فیلم

خیابان‌ها و معابر شهری یاسوج به عنوان مرکز استان و پیشانی و پیش قراول کهگیلویه و بویراحمد در ایام و اعیاد شعبانیه و مخصوصا در آستانه نیمه شعبان و ولادت حضرت مهدی(عج) در خیابان‌ها و معابر که گذری کردیم کمترین کار برای چراغانی و تزیین انجام نگرفته بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مسؤولان استان کهگیلویه و بویراحمد همواره در گزارش‌های خود از این استان به عنوان تنها استان تمام شیعه کشور یاد می‌کنند و حقیقت امر همین است که مردم استان کهگیلویه و بویراحمد یکپارچه عاشق ائمه اطهار بوده و در مناسبت‌های مختلف به طور خودجوش حضور فعال دارند.

اما در این استان به هر عنوان از جمله به دلیل ضعف مدیریت‌ها که خود نیز ریشه در عوامل زیادی داشته و قصه دور و درازی دارد در مناسبت‌ها کمترین اقدام دیده نمی‌شود، اداراتی که از زدن یک پرچم و چند پوستر و یا کاغذ رنگی هم عاجز هستند و فضای اداری در مناسبت‌هایی مثل ایام و اعیاد شعبانیه مخصوصا نیمه شعبان و ولادت حضرت مهدی(عج) سوت و کور است.

خیابان‌ها و معابر شهری در همه نقاط هم چنین وضعیتی دارد که یاسوج مرکز استان به عنوان پیشانی و پیش قراول کهگیلویه و بویراحمد از این امر مستثنی نیست و در خیابان‌ها و معابر که گذری کردیم کمترین کار برای چراغانی و تزیین انجام نگرفته بود.

همین موجب انتقاد تند نماینده ولی فقیه در استان شد و آیت‌الله حسینی چنین عنوان کرد که خیابان‌های ما مثل بیابان است و کاری در مناسبت‌ها انجام نمی‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار هم در یک نشست رسمی لب به گلایه گشود و از چنین وضعیتی انتقاد کرد که چرا مسؤولان از چنین موضوع مهمی غافل شده‌اند و حداقل کار را هم انجام نمی‌دهند.

به گزارش فارس متاسفانه چهره شهرهای استان به ویژه یاسوج در چنین روزهایی اصلاً زیبنده مرکز استان نیست استان تمام شیعیان نباید به دلیل بی‌تدبیری مدیران چنین وضعیت کسل کننده و نازیبایی در مناسبت‌ها و روزهای بزرگ مثل نیمه شعبان و دهه مهدویت داشته باشد.
 

انتهای پیام/س


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری