کد خبر : 8768
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴

سرمایه گذاری ۵۰۷ میلیارد ریالی برای آموزش در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال ۵۰۷ میلیارد ریال سرمایه گذاری برای تامین تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی در استان انجام گرفته است.

سید رضا حسینی نیک در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: تا کنون اقدامات خوبی در راستای سرمایه گذاری تامین تجهیزات آموزشی در استان انجام شده است.

وی بیان کرد: امسال ۵۰۷ میلیارد ریال سرمایه گذاری برای تامین تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفته است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: افزون بر۷۰ میلیارد ریال تجهیزات اداری و کلاس های درس شامل میز ، صندلی ، وایت برد و سایر امکانات مورد نیاز از مهمترین اقلام خریداری شده برای مدارس استان در سال تحصیلی جدید بوده است.

حسینی نیک عنوان کرد: تجهیزات کمک آموزشی به مبلغ ۹۲ میلیارد ریال، امکانات هنرستانی به میزان ۶۸ میلیارد ریال،تجهیزات سرمایشی و گرمایشی با سرمایه گذاری ۹۴ میلیاردریال خریداری و توزیع شد.

وی گفت: درتابستان امسال ۲۰۰ دستگاه تجهیزات سرمایشی گرمایشی۲زمانه،۷۰ دستگاه کولر آبی و ۳۰ دستگاه آبسردکن خریداری و در اختیار مدارس قرار گرفته است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در مناطق مختلف استان ۱۴۵طرح آموزشی با اعتباری بیش از ۴ هزار میلیارد ریال در دست اجراست.

حسینی نیک بیان کرد: میانگین پیشرفت این تعداد طرح آموزشی در دست اجرا بالای ۳۰ درصد است.

وی افزود: هم اکنون بیش از ۳ هزارو ۱۷ فضای آموزشی در قالب ۹ هزارو ۷۰۰ کلاس درس در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: طی یکسال گذشته تاکنون ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح های آموزشی نیمه تمام در این استان هزینه شده است.

حسینی نیک اضافه کرد: در سالجاری۷۱ فضای آموزشی در قالب ۲۷۰ کلاس درس تکمیل و تحویل آموزش و پرورش استان قرار گرفت.

وی گفت: تا پایان سالجاری ۳۳طرح محرومیت زدایی با اعتباری بیش از ۲۵۰میلیارد ریال که در مناطق مختلف استان در دست اجراست تکمیل خواهد شد.

انتهای پیام/

 


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری