کد خبر : 14408
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۹

نمونه‌ای از بی‌تدبیری دستگاه‌ها در سی‌سخت/گودال‌های برای خلق حادثه وحشتناک+تصویر و فیلم

برخی کنده کاری‌ها و تخریب‌ها در شهر سی‌سخت موجب شده تا هر لحظه حادثه‌ای خطرناک برای مردم و رهگذران رخ دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سی سخت، در مرکزی ترین نقطه شهر توریستی گردشگری سی‌سخت ایجاد گودال‌ها باعث مشکلات فراوانی برای شهروندان شده است.

هر چند در دوره جدید مدیریت اداره آب و فاضلاب دنا کارهای خوبی در شبکه توزیع و آبرسانی به شهر سی سخت و روستاهای اطراف شده و افت فشار آب و قطعی آب به حداقل رسیده و شکستگی های موجود در سطح شهر جمع آوری شده اما به رغم این همه کار متاسفانه سهل انگاری‌هایی در کار هنوز وجود دارد.

این سهل انگاری‌ها باعث شده هجمه سنگینی علیه آنها  در فضای مجازی هم شکل گیرد که باعث می شود عملکردشان نامطلوب جلوه داده شود به عنوان مثال حدود دو ماه پیش در چهار راه اصلی شهر در مرکزی ترین نقطه شهر سی سخت دریچه شیر فلکه اصلی آب شرب شهر توسط آب و فاضلاب تخریب و قرار شد در اولین فرصت ترمیم و درب آن گذاشته شود که متاسفانه هنوز این مهم محقق نشده و باعث مشکلات فراوانی برای شهروندان شده است که هر لحظه ممکن است رهگذری خردسال یا موتور سواری به درون این گودال عمیق سقوط و باعث حادثه ای دلخراش شود.

در آن سوی گودال آب و فاضلاب گودالی دیگر وجود دارد که باعث خطرات فراوانی برای خودروها و موتور سواران می شود که باید قبل از اینکه حادثه ای ناگوار در این دو نقطه رخ دهد اداره آب و فاضلاب دنا و شهرداری نسبت به رفع این مشکل اقدام کنند.

انتهای پیام/


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری