کد خبر : 33704
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۴۷

برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی در باشت

جانشین سپاه ناحیه باشت برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی در این شهرستان را تشریح کرد.

 سید عبدالوهاب عبدی پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در باشت ، برنامه‌های اجرایی هفته بسیج دانش‌آموزی در سطح مدارس شهرستان را تشریح کرد و اظهار داشت: زنگ هفته بسیج دانش‌آموزی به صورت نمادین در یکی از مدارس نواخته خواهد شد، فضاسازی محیطی، سرکشی دانش‌آموزان  و  برگزاری نشست های جهاد تبیین، دیدار با فرماندهان واحد پیشگام واعضای شورای حوزه و دیدار با امام جمعه محترم ، برگزاری اردوی راهیان نور پیشرفت، بازدید از دانش آموزان از کتابخانه عمومی، شرکت واحدهای تابعه در نماز عبادی سیاسی جمعه، برگزار مسابقات ورزشی بین دانش آموزان در مدارس، پویش نقاشی بین دانش آموزان،حضور روایان در مدارس جهت روایت گری جنگ، تجلیل از دانش آموزان الگو برتر علمی و عفاف و حجاب  به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی تدارک دیده شده است.

وی به برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموزی و فرهنگیان تحت عنوان لاله‌های روشن، حضور منسجم آحاد دانش‌آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی روز شنبه ۱۳ آبان اشاره کرد.

سرگرد عبدی پور تصریح کرد: بسیج دانش‌آموزی، یک نهاد آموزشی است که با برنامه‌های مدون و ایجاد پایگاه‌های علمی سعی دارد گام مؤثری در ارتقای توان علمی دانش‌آموزان داشته باشد.

سرگرد عبدی پور گفت: مسئله بسیج یک امر همه‌جانبه مادی و معنوی محسوب می‌شود و حائز اهمیت بسیار است، لذا جوانان و نوجوانان ما در لباس بسیج از ارزش‌ها و شخصیت و جوهره وجودی خویش مردانه دفاع می‌کنند.

وی یادآور شد: امروزه هدف دشمن منزوی و ناامید کردن جوانان نسبت به انقلاب و نظام است، همیشه درصدد تفدقه‌افکنی میان نظام و جوانان است، ضمن اینکه می‌کوشد پیشرفت و تعالی کشور را ضعیف جلوه دهد.

جانشین سپاه ناحیه باشت خاطرنشان کرد: دشمن درصدد اجرای برنامه‌های مختلفی با صرف هزینه‌های بالا برای تحقق اهداف شوم خود است، لذا باید هوشیار باشیم تا نسبت به این آسیب‌ها آگاهی پیدا کنیم و برای نجات خود و کشور تلاش کنیم.

سرگرد عبدی پور گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان، سبب دلگرمی مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان خواهد شد و از مردم به خصوص دانش‌آموزان همیشه در صحنه باشت دعوت می‌شود با شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان، علاوه بر اعلام حمایت از نظام اسلامی، روحیه استکبار ستیزی خود را به تمامی جهانیان نشان دهند.

پایان پیام/


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری