کد خبر : 34078
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۳۰

استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛ با مدیرانی که به نفع کاندیدای انتخاباتی سوگیری کنند برخورد می‌شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر عدم سوگیری در انتخابات آینده گفت: دستگاه های نظارتی کاملا بر عملکرد مدیران اشراف دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج سید علی احمدزاده در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: فضای استان آرام آرام به سمت انتخابات پیش می رود لذا مدیران دستگاه های اجرایی مردم را برای شرکت در انتخابات تشویق و ترغیب کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: حضور در پای صندوق های رای یک تکلیف است که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند.  

وی تصریح کرد: هر فردی برای خود بینش و دیدگاه سیاسی دارد اما هیچ مدیرکلی، معاون مدیرکل، مدیر شهرستانی، فرماندار و معاونین فرماندار و بخشداری حق سوگیری سیاسی به نفع هیچ یک از کاندیدای انتخاباتی را ندارد.

احمدزاده عنوان کرد: امکاناتی که در اختیار مدیران است حاکمیتی است و هیچ فردی حق ندارد از آنها به نفع یا علیه کاندیدای انتخابات استفاده کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: قبلا تذکرات لازم در خصوص عدم سوگیری مدیران کل، معاونین مدیرکل، مدیران شهرستانی، فرمانداران، معاونین فرماندار و بخشداران در انتخابات پیش رو را داده بودیم  اما شاهد جانبداری مدیران از نامزدهای انتخاباتی در فضای مجازی هستیم که قطعا با مدیران برخورد می‌کنیم.

احمدزاده گفت: برای مثال پروژه ای قرار است در شهرستانی افتتاح یا کلنگ‌زنی شود، نماینده مردم در مجلس می تواند در آن برنامه حضور داشته باشد ولی مدیران و فرمانداران در برنامه های تبلیغاتی نمایندگان کنونی و نامزدهای انتخاباتی حق حضور و تبلیغ ندارد.

وی با تاکید مجدد مبنی بر عدم سوگیری در انتخابات آینده گفت: دستگاه های نظارتی کاملا بر عملکرد مدیران اشراف دارند، ضمن اینکه هیات تخلفات انتخابات و بازرسی استانداری مدیران را رصد می کنند که گزارشاتی در همین خصوص مورد بررسی و رسیدگی قرار می گیرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: حتی اعضای هیات اجرایی انتخابات نیز حق سوگیری به نفع هیچ کاندیدای انتخابات را ندارند و اگر فردی از اعضای هیات اجرایی سوگیری کرد باید کنار گذاشته شود و از اعضای علل‌البدل یا معتمدین باقی مانده در هیات اجرایی استفاده شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد در زمان برگزاری انتخابات تمام امکانات دولتی و شرکت های وابسته به دولت برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در اختیار ستاد انتخابات قرار گیرد.

 پایان پیام/۸۲۰۲۴


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری