کد خبر : 1174
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳

نامزدهای انتخابات تجمع برگزار نکنند/ تدبیر مسئولان کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری کنکور ۱۴۰۰

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نامزدهای انتخابات میان دوره‌ای مجلس و شورای اسلامی شهر و روستا از برگزاری هرگونه تجمع خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمدمهدی بانشی با اشاره به وضعیت کرونایی استان‌های همسایه کهگیلویه و بویراحمد گفت: کرونا در بوشهر و بندرعباس کرونای هندی است و اتفاقی که بهمن از خوزستان آمده بود در حال حاضر از بوشهر شروع شده و آتشی است که اگر رعایت نشود شعله‌ور می‌شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به اینکه هم‌استانی‌ها به بوشهر و بندرعباس نروند، افزود: توصیه می‌کنیم مردم در این شرایط حساس میهمانی رفتن و میزبانی از میهمانان را کنار بگذارند تا به وضعیت بحرانی گذشته باز نگردیم، ضمن اینکه به مسافران توصیه می‌کنیم به هیچ وجه به شهرستان‌های استان خصوصا شهرستان‌های بویراحمد و دنا سفر نکنند مردم زلزله‌زده دنا خانه و کاشانه‌ای ندارند و اگر خدای ناکرده به کرونا مبتلا شوند شرایط سختی خواهند داشت.

وی با اشاره به انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس و شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: از کاندیدا تقاضا داریم و خواهش می‌کنم رعایت کنند، در این شرایط سخت مزاحم مردم نشوند و از برگزاری هرگونه تجمع که باعث مرگ همشهریان می‌شود خودداری کنند.

وی بیان کرد: به تمام کاندیدای تایید صلاحیت شده انتخابات شوراها و میان دوره‌ای مجلس مجددا یادآور می‌کنم که سلامت مردم را مدنظر داشته باشند از امروز دستورالعمل کتبی به منظور رعایت پروتکل‌ها به تمام نامزدهای انتخاباتی اعلام می‌شود و اگر کاندیدایی سلامت مردم را مدنظر نداشته باشد هر وعده‌ای که بدهد دروغ است.

این مسئول با تاکید بر انجام تبلیغات انتخاباتی در فضاهای باز و فضای مجازی گفت: امنیت و همچنین نظارت بر رعایت پروتکل‌ها در زمان انتخابات بر عهده بسیج است.

بانشی در پایان با اشاره به سه رویداد انتخابات، برگزاری امتحانات نهایی پایه‌های نهم و دهم و همچنین کنکور گفت: قرار شده فضاهای آموزشی بقیه دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه آزاد و علوم پزشکی در اختیار آموزش و پرورش و دانشگاه یاسوج قرار گیرد تا با تراکم کمتر و رعایت پروتکل‌ها کنکور برگزار شود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری