کد خبر : 2355
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶

۴ کشته در تصادف پژو ۴۰۵ و پراید در خراسان شمالی

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: بر اثر دو دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و پراید در محور گرمه – میامی چهار نفر از سرنشینان این خودروها جان خود را از دست دادند. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان شمالی دکتر تقی دولت آبادی اظهارداشت : همچنین در این حادثه رانندگی

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: بر اثر دو دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و پراید در محور گرمه – میامی چهار نفر از سرنشینان این خودروها جان خود را از دست دادند.

4 کشته در تصادف پژو 405 و پراید در خراسان شمالی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان شمالی دکتر تقی دولت آبادی اظهارداشت : همچنین در این حادثه رانندگی چنج نفر نیز مصدوم شدند که برای مداوا به بیمارستان جواد الائمه (ع) شهرستان جاجرم انتقال داده شدند.

وی اضافه کرد : این سانحه رانندگی عصر امروز در کیلومتر ۱۶ محور گرمه_میامی رخ داد که به دنبال آن ۳ نفر در محل حادثه و یک نفر بعد از انتقال به بیمارستان فوت کردند و ۵ نفر مصدوم شدند که طبق آخرین گزارش حال مصدومان رضایت بخش است.

وی اضافه کرد : مصدومین توسط سه دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان جوادالائمه (ع) جاجرم منتقل شدند.

براساس گزارش خبرنگار ایرنا، کارشناسان پلیس راه مستقر در حال بررسی این سانحه رانندگی و دلایل وقوع آن هستند که پس از بررسی کارشناسی دلایل این حادثه و مقصران احتمالی آن اعلام خواهد شد..

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری