کد خبر : 2535
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۸:۴۷

اسکوچیچ: از عملکرد تیم ملی برابر کامبوج لذت بردم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: از عملکرد بازیکنان برابر کامبوج لذت بردم و امیدوارم آنها همین کیفیت را مقابل عراق هم نشان دهند. به گزارش ایرنا، دراگان اسکوچیچ پس از برتری ۱۰ بر صفر تیمش برابر کامبوج در هفته هفتم مسابقات مقدماتی انتخابی جام‌جهانی اظهار داشت: در ابتدا به تیم خودم تبریک می‌گویم آنها بازی خیلی

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: از عملکرد بازیکنان برابر کامبوج لذت بردم و امیدوارم آنها همین کیفیت را مقابل عراق هم نشان دهند.

به گزارش ایرنا، دراگان اسکوچیچ پس از برتری ۱۰ بر صفر تیمش برابر کامبوج در هفته هفتم مسابقات مقدماتی انتخابی جام‌جهانی اظهار داشت: در ابتدا به تیم خودم تبریک می‌گویم آنها بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشتند. مشخص بود که تیم ما کیفیت بالاتری نسبت به حریف دارد و می‌تواند نتیجه را به نفع خودش تمام کند. از حرکاتی که تیمم انجام داد لذت بردم اما در چنین بازی‌هایی که تیم حریف ضعیف‌تر است احساس همدردی به وجود می‌آید.

اسکوچیچ

وی افزود: باز هم می‌گویم که با توجه به کیفیت تیم ما مشخص بود که نتیجه به نفع ما تمام می‌شود و بار دیگر به بازیکنانم تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که ارزیابی وی از بازیکنانی که امروز به کار گرفت و به طور کلی عملکرد تیم در این تورنمنت چیست، گفت: ما تصمیم گرفتیم تا ترکیب تیم را تا حدی عوض کنیم تا فشار این بازی روی بازیکنان تقسیم شود و بازیکنان دیگر نیز آماده بازی نهایی مقابل عراق شوند.

وی ادامه داد: ما وقتی تصور می‌کنیم تورنمنت تمام شده که بازی پایانی را هم پشت سر گذاشته باشیم. برای تیم عراق احترام زیادی قائل هستیم و می‌دانم بازی خوبی مقابل آنها خواهیم داشت و امیدوارم بازیکنانم همین کیفیتی که در این چند بازی نشان دادند را در آن بازی هم ارائه کنند.

تیم ملی فوتبال ایران در حال حاضر با  ۱۵ امتیاز و موقتا با یک بازی بیشتر نسبت به عراق در صدر جدول گروه سوم قرار گرفت

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.