کد خبر : 352
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷

بیانیه انتخاباتی تشکل سیاسی سروهای آزاد منتشر شد

تشکل سیاسی سروهای آزاد در بیانیه ای مواضع خود پیرامون انتخابات میان دوره ای گچساران و باشت را تشریح کردند.   *الْمُوفُونَ بِعَهْدِهِمْ إِذا عاهَدُوا* نیکوکاران کسانی هستند که بر عهدی که بسته اند وفادار بمانند. این آیه را همیشه چراغ راه و مصداق بارز امانت داری قرار داده ایم تا راه را گم نکنیم

تشکل سیاسی سروهای آزاد در بیانیه ای مواضع خود پیرامون انتخابات میان دوره ای گچساران و باشت را تشریح کردند.

 

*الْمُوفُونَ بِعَهْدِهِمْ إِذا عاهَدُوا*
نیکوکاران کسانی هستند که بر عهدی که بسته اند وفادار بمانند.
این آیه را همیشه چراغ راه و مصداق بارز امانت داری قرار داده ایم تا راه را گم نکنیم چرا که عهد بسته ایم صادق باشیم و منافع جامعه را بر منافع شخصی ارجح بدانیم و هیچگاه خودخواه و انحصارطلب نباشیم.
تشکیلات سروهای آزاد که اکنون در پنجمین سال حیات خود به سر می برد همواره تلاش نموده است تا با آگاهی و بصیرت به جاده های سیاست قدم بگذارد و هیچ گاه از شنیدن و فکر کردن غافل نشود.
سروهای آزاد از ابتدا با شعار آگاه شدن و آگاهی بخشیدن برای انتخاب برتر پا به عرصه گذاشته و امروز وارد پنجمین سال تاسیس خود شده است .
انگار همین دیروز بود با دوستان خوبمان گرد هم جمع شدیم و محفلی را فارغ از رنگ و جناح بنا نهادیم و عهد بستیم بر مسیر حق بمانیم ولو تعدادمان از انگشتان یک دست هم کمتر باشد.
و البته بر عهدمان ماندیم و همیشه به فضل الهی در کمیت و کیفیت ، شرمنده آرمان های عدالتخواهانه خود نشدیم.
بر اساس شاخص ها و معیارها در سال ۹۶ در انتخابات ریاست جمهوری سراغ گزینه ای رفتیم که امروز نامش با حق طلبی و دادگری عجین گشته و روبروی کسی ایستادیم که امروز حامیان آن روزهایش هم ، صدایشان درآمده است ، ادعای دیدن تصویر آینه در خشت خام را نداریم اما آنقدر می فهمیم که کشتی نجات را به ناخدای نااهل نسپاریم.
گذشت و گذشتیم تا به انتخابات مجلس رسیدیم ، همه گزینه های موجود را بر اساس عهد نخستمان به دور از مسائل قومیتی و جناحی بررسی کردیم و همه شاخص ها و معیارها را کنار هم قرار دادیم ، هرکدام دارای شاخصی بود و کمبود معیاری داشت اما با همین شرایط به گزینه ای رسیدیم که نسبت به رقبای محترم دارای شاخص های بهتری از نظر سن و سال و سابقه اجرایی بودند ، گزینه ای که حتی رقبا و هوادارانشان به صلاحیت و صحت شخصیتی ایشان صحه می گذاشتند ، به همان وعده ابتدایی خود عمل کردیم و پای انتخابمان با علم به نتیجه ایستادیم و همیشه به آن افتخار کردیم.
افتخار کردیم از اینکه توانستیم جمع کثیری از همشهریانمان را برای حمایت از گزینه مد نظرمان مهندس زینل زاده همراه کنیم و در دومین فعالیت جدی خود کثرتی ایجاد کنیم که بتوانیم به پشتوانه آن به صاحبان زر و زور و تزویر بتازیم و پشتمان به جمعیت حق طلب شهرمان گرم باشد.
حال در شرایطی هستیم که گزینه های قدیمی و جدید برای انتخابات های مجلس و شورای شهر و ریاست جمهوری قد علم کرده اند و شرایط برای انتخاب ، بازتر و بهتر به نظر می رسد چرا که اعتقاد داریم تعدد کاندیداها باعث می شود انتخابی بهتر شکل بگیرد.
ان شاءالله تشکیلات سروهای آزاد با بررسی بهتر و بیشتر بین گزینه هایی که تاکنون اعلام آمادگی کرده اند با فرصت کافی در وقت مقتضی به دور از جناح و رنگ و قوم گزینه ای را انتخاب و حمایت نماید تا با پشتوانه مردمی و عمل به اهداف و برنامه ها بتواند در تغییر شرایط فعلی منطقه و کشور موثر و مثبت ظاهر شود.
لذا سروهای آزاد اعلام می کند تاکنون با هیچ فردی توافق نکرده است و قصد دارد بدون ذهنیت و پیش داوری همانند دوره قبل شرایط را عاقلانه و عالمانه بررسی نموده و شاخص های از پیش تعیین شده خود را به جد دنبال نماید تا ان شاءالله بین خوب و خوبتر گزینه اصلح را انتخاب کند.
اما آنچه مسلم و مشخص است اینست که سروهای آزاد کما فی السابق، حق نقد و مطالبه گری را برای خود محفوظ می داند و مثل همیشه نهایت تلاش خود را در مسیر عدالتخواهی و آرمانگرایی به کار خواهد گرفت تا از این طریق هم صدای مردم در برابر کم کاری های دولت بعدی و منتخبین آتی مردم در مجلس و شوراهای شهر و روستا باشد و هم با نقدها و ارائه راهکارها به خدمت هرچه بهتر منتخبین کمک کند.
بی شک در این مسیر حتی گزینه های سروهای آزاد در سه انتخابات پیش رو در صورت موفقیت از فرایند نقد و عدالتخواهی و آرمانگرایی مصون نخواهند بود.
مواضع و برنامه های سروهای آزاد از طریق رسانه سروهای آزاد به نشانی زیر به اطلاع رسانه های محترم و عموم مردم خواهد رسید .
هرکه در این خانه شبی داد کرد
خانۀ فردای خود آباد کرد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری