کد خبر : 1525
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶

توصیه نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد؛ در برابر توطئه مایوس کردن مردم توسط دشمنان،هوشمندانه عمل کنیم

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه نباید در برابر دشمن منفعلانه عمل کنیم، گفت: باید در برابر جبهه تخریب و مایوس کردن مردم توسط دشمنان نظام و انقلاب هوشیارانه و با برنامه عمل کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز در نشست مجمع استادیاران شبکه صالحین که با حضور ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: در انتخابات باید رویکرد جدیدی وارد شد و فعالیت‌ها در فضای مجازی بیشتر از فضای واقعی باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر تقویت انگیزه‌های دینی و انقلابی، گفت: امروز کسانی که غیرت دینی، وطنی و ملی دارند پای صندوق رای می آیند.

وی با اشاره به تلاش دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات، ادامه داد: جبهه انقلاب باید دشمنی‌های دشمنان را به بهترین نحو برای مردم به ویژه نوجوانان و جوانان تبیین کند.

آیت‌الله حسینی نشست با ریش سفیدان، شوراهای اسلامی شهر و روستا، بخشداران و دهیاران و برگزاری نشست های شورای فرهنگ عمومی با موضوع انتخابات را یک ضرورت دانست و یادآور شد: شبکه شاد آموزش و پرورش می تواند برای تشویق و ترغیب مردم در انتخابات استفاده شود.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد وظیفه شرعی، دینی و ملی آحاد مردم را مشارکت گسترده در انتخابات دانست و تاکید کرد: افرادی که مردم را تشویق به عدم شرکت در انتخابات می کنند، در مسیر دشمن قرار گرفته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه نباید در برابر دشمن منفعلانه عمل کنیم، عنوان کرد: باید در برابر جبهه تخریب و مایوس کردن مردم توسط دشمنان نظام و انقلاب هوشیارانه و با برنامه عمل کنیم.

آیت الله حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره بر تایید صلاحیت هیئت امنای مساجد، یادآور شد: در مواقعی که هیئت امنا مانع جذب و حضور جوانان به مساجد و انجام فعالیت های فرهنگی می شوند باید صورت جلسه شده و اخطارهای لازم داده شود.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: جوانان سرمایه‌های اصلی انقلاب و نظام هستند و باید میدان فعالیت برای آنها در مساجد و عرصه های فرهنگی فراهم شود.

وی به برگزاری طرح صالحین اشاره کرد و انگیزه دادن به فرماندهان و تشویق حلقه‌های صالحین را تاثیرگذار دانست و گفت: امام جمعه باید با تدبیر بتواند جهت جذب جوانان تلاش کند.

آیت الله حسینی خاطرنشان کرد: ائمه جمعه ظرفیت ارزشمندی در هر شهر و شهرستان بوده و اداره‌های اوقاف و امور خیریه، تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی بازوان آنها هستند و باید در انجام فعالیت ها همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری