کد خبر : 2681
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۹:۰۶

حضور حداکثری کهگیلویه و بویراحمدی‌ها در تمام انتخابات/ نگاه جهان به انتخابات ۲۸ خرداد ایران

مدیرکل سیاسی انتخاباتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم استان در تمام ادوار انتخابات ححضور حداکثری داشته‌اند که بیانگر حس مسئولیت‌پذیری آنها است.

فتاح محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج گفت: با توجه به نقش تمدنی و تاریخی که مردم استان کهگیلویه و بویراحمد دارند مشارکت و مسئولیت‌پذیری و احساس مسئولیت آنها نسبت به سرنوشت خودشان همانند دیگر نقاط ایران اسلامی زبانزد، برجسته و قابل تقدیر است.

مدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مردم استان در تمام انتخابات از انتخابات محلی شورای شهر گرفته تا انتخابات ریاست جمهوری مشارکت حداکثری داشته‌اند، مشارکت آنها در برخی ادوار بیش از ۹۰ درصد بوده که بیانگر حس وطن‌پرستی، مسئولیت‌پذیری و احساس تکلیف دینی است که آنها را به پای صندوق رای کشانده است.

وی بیان کرد: در بیشتر ادوار  انتخابات، کهگیلویه و بویراحمد نسبت به جمعیت رتبه اول مشارکت در انتخابات را داشته که امیدوارم مردم در  انتخابات سرنوشت‌ساز ۲۸ خرداد و در شرایطی که دنیا ایران را رصد می‌کند باز پای صندوق‌های رای بیایند و سرنوشت خود را تعیین کنند.
این مسئول خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم با حضور حداکثری در انتخابات آینده دشمنان انقلاب را مایوس و موجب خوشحالی و امیدواری دوستداران انقلاب اسلامی شوند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری