کد خبر : 4141
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰

کارنامه ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد در این ۸ سال/از افشاگری حجازی تا مطالبه‌گری صلواتی

خطبه‌های آتشین از تریبون نماز جمعه گچساران و قلعه رئیسی و دیشموک توسط ائمه جمعه تنها تکیه گاه و امید مردم در برابر بی عدالتی‌ها و کم کاری‌ها بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ امروز ۵ مرداد مصادف با چهل و دومین سالگرد برگزاری نخستین نماز جمعه در کشور به امامت آیت‌الله سید محمود طالقانی در تاریخ ۵ مرداد ۱۳۵۸ در دانشگاه تهران است.

نماز جمعه میراث ماندگار امام راحل عظیم الشأن بود که برکات زیادی از جمله برای استان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون داشته است.

در سال‌هایی که شاهد حاکمیت تک صدایی در استان و خود محوری به خصوص در هشت سال اخیر بودیم نماز جمعه از معدود تریبون‌هایی بود که در مقابل خودمحوری افراد سودجو ایستادگی کرد.

خطبه‌های آتشین از تریبون نماز جمعه گچساران و قلعه رئیسی و دیشموک توسط ائمه جمعه تنها تکیه گاه و امید مردم در برابر بی عدالتی‌ها و کم کاری‌ها بود.

ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد صدای رسای مردم مستضعف و محروم استان در ۸ سال اخیر بودند و تخلف‌های ریز و درشت و عدیده در استان مثل بکارگیری‌های فله ای و طایفه‌ای، بکارگیری مدیران متخلف و ضعیف و ایجاد شکاف میان مناطق گرمسیری و سردسیری را فریاد زدند.

خطبه‌های غرای حجت الاسلام حجازی امام جمعه گچساران در روزگار تک صدایی، بی‌انصافی و بی‌عدالتی و غربت نیروهای انقلابی و فریاد محرومیت قلعه رئیسی توسط حجت الاسلام صلواتی و دلگرم کردن جوانان به زندگی و امید بخشی توسط حجت الاسلام وحدانی‌فر و روشنگری عبودی و افشار در هشت سال اخیر تنها بخشی از خدمات این تریبون مقدس در استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

انتهای پیام/


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری