کد خبر : 6013
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۱

۲ بدعت ناخوشاید در کهگیلویه و بویراحمد/کارمند و بازنشسته بی‌نوا چه گناهی کرده است؟

برخی بدعت‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد سدی در راه توسعه استان ایجاد کرده که موجب گردیده از قافله توسعه و عبور از محرومیت عقب بماند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ برخی بدعت‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد سدی در راه توسعه استان ایجاد کرده که موجب گردیده از قافله توسعه و عبور از محرومیت عقب بماند.

برای نمونه آن چه که در نشست شورای اداری استان از زبان مدیرکل راه و شهرسازی عنوان و اعلام شد خود از مشکلاتی است که استان را به سمت و سوی حاشیه برده و خدمت رسانی به مردم را کند می‌کند.

شکایت دستگاه‌ها از یکدیگر  و بلوکه کردن پول کارگران و کارمندان و بازنشستگان بی‌نوا یک دستگاه این روزها یکی از مشکلات جدی استان شده که باید یک بار برای همیشه به آن خاتمه داد.

دستگاه‌هایی که خود منشا بی‌نظمی در استان بوده‌اند و موجب شده‌ تا چنین وضعیتی ایجاد شود برای مثال برق بدهکاری نجومی به اداره آب و اداره آب به گاز و گاز به اداره برق و آموزش و پرورش به برق و آب و دیگری به دیگران بدهکاری‌های سنگین دارند که در طول همه سال‌ها به دلیل مماشات و سهل‌انگاری دستگاه‌ها و ضعف نیروهای حقوقی درون دستگاه‌ها روی هم جمع شده و اکنون استان را به بن‌بست کشانده است.

هر چند استاندار در نشست شورای اداری هشدار سفت و سختی به دستگاه‌ها برای رفع مشکلاتشان تنها در درون خود دستگاه اجرایی و استانداری داد اما باید رسیدگی به این مشکلات در جایی استارت خورده تا شاهد چنین بی‌نظمی‌هایی نباشیم.

مورد دیگر مربوط به معارضات عجیب و غریب در استان است که بنا به گفته مدیرکل راه و شهرسازی عده‌ای حتی معارض نوک قله دنا هم می‌شوند! و چنین رفتاهایی موجب شده تا انسداد در پروژه‌های عمرانی استان ایجاد شود و می‌بایست هم دستگاه دولتی و هم دستگاه قضایی با چنین اشخاص سودجو و منفعت‌طلبی برخورد لازم را داشته باشند.

به گزارش فارس؛ به همین دلایل است که استان با داشتن منابع و ذخایر عظیم و ثروت‌های خدادای همچنان یکی از استان‌های محروم کشور باقی مانده است.

انتهای پیام/


برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مشاهده مجوز پایگاه خبری